הנצפים ביותר

כיצד לבחור חברת הובלות?

כיצד לבחור חברת הובלות?
 
כל חברת הובלות  מקצועית ובעלת מוניטין, תשלח נציג מטעמה על מנת שיוכל להעריך את התכולה ואת הציוד שיידרש לביצוע הובלות. יש מקרי מיוחדים כמו בתים שיש בהם ציוד כבד כמו פסנתר, או ריהוט אחר שאינו יכול לעבור במעלית, במדרגות או בדלת. ציוד כמו מנוף, ישנו בחברות ההובלות הגדולות, ולכן חייב להיות נציג על מנת שיוכל לתת לכם מחירון הובלות עבור ההובלה. אם יש לכם המלצות לגבי חברת הובלות מסוימת כדאי שתבדקו בטרם תפנו לאתרי האינטרנט הרבים בתחום ההובלות.
 
אל תתפתו להצעת מחיר נמוכה!
 
אם שמעתם על הצעה זולה, לא כדאי שתבחרו בה, כדאי להוציא יותר כסף על הובלות אבל לפחות להיות בטוחים שחברת הובלות מקצועית ונאמנה, תבצע את ההובלה המקצועית ללא קושי ונזק. וודאו כי לחברת הובלות שבחרתם, יש ביטוח על התכולה שלכם ומה גובה הביטוח. יש לחתום חוזה לפני ההובלה על מנת להיות בטוחים שלא תיגרם לכם ולחבר אי נעימות. רצוי לבחור חברת הובלות הקרובה לאזור מגוריכם, הסיבה היא לא רק המחיר, אלא ההתמצאות הטובה בדרכים שיש לחברת ההובלות כך שלא תיתקעו בפקקים מיותרים וגם חברת ההובלה תדע היכן הכתובת המדויקת והיכן ניתן לחנות משאית גדולה וציוד אחר.
 
מעוניינים גם בשירות אריזה?
 
 אם אין לכם את הזמן והלוגיסטיקה הנכונה של אריזות, חברת ההובלות תוכל לארוז לכם את התכולה בדרך הכי מקצועית בתוספת תשלום. הם יגיעו לביתכם, יום לפני ההובלה ויארזו לכם את כל התכולה במומחיות רבה. זכרו שאסור להשאיר חפצים יקרי ערך, את אלה כדאי שתיקחו אתכם בנפרד לבית אליו אתם עומדים לעבור דירה. אם אתם מעוניינים לעבור דירה בקיץ, זו קצת בעיה, כי כל חברות ההובלה עסוקים מאוד בתקופה זו, היות ומשפחות רבות מעוניינות לעבור דירה סמוך לשנת הלימודים החדשה. כדאי כי אם מדובר במעבר דירה בתקופת הקיץ, הזמינו את חברת ההובלות לפחות חודש מראש ולהזכיר להם על ההובלה שבוע לני התאריך המשוער על מנת שתהיו בטוחים כי ההובלה תתבצע. בתקופת החורף אין בעיה להזמין חברת הובלה אפילו שבוע לפני מעבר הדירה.
 
להעברת תכולת משרדים מומלץ על ארז ודורי הובלות משרדים.