הנצפים ביותר

מאמן כושר אישי

אם בעבר מאמן כושר אישי היה נחשב כמותרות הרי שכיום כל אחד יכול לשכור את שירותיו של מאמן כושר אישי במחירים שמתאימים לכל כיס. ניתן למצוא אנשים רבים שטוענים כי בחירת מאמן כושר אישי דומה מעט לבחירה של טבעת אירוסין ומדוע? ובכן, כפי שטבעות אירוסין באות בכל מיני צרות, דגמים ואפשרויות, כך גם מאמני כושר.

כמובן שמדובר בהחלטה מעט פחות “גורלית” אך מבחינה בריאותית הדבר חשוב מאוד. אז נכון, ניתן למצוא אינסוף אפשרויות של טבעות אירוסין מיוחדות (טבעות אירוסין זהב לבן, טבעות זהב צהוב, טבעות סוליטר, טבעות טוויסט, טבעות וינטאג’ ואינסוף מבחר שהופך את חוויית הרכישה למהנה מאוד) ובשל כך הבחירה לעיתים קרובות גם מבלבלת, כמו בחירת מאמן כושר אישי.

בחירת מאמן כושר אישי – כיצד עושים זאת?

אז כיצד בוחרים מאמן כושר? ובכן, חשוב להבין שהבחירה משתנה מאדם אחד לאדם אחר וזה מכיוון שמה שטוב למתאמן אחד איננו טוב למתאמן אחר. ראשית כל, יש לחפש אחר מאמן בעל ניסיון בתחום. אם מדובר על אדם מבוגר שמחפש מאמן “מהדור הישן” הרי שניתן למצוא כאלו בשפע אך עם מדובר על מתאמן צעיר הרי רצוי שיבחר במאמן כושר צעיר שיפעיל אותו, כזה שיהיה עמו באותו הראש.

חשוב, מעבר לניסיון וותק, לבדוק האם יש על המאמן הנבחר המלצות ורצוי שבמידה ואכן יש עליו המלצות שיהיו עליו מספר המלצות מכמה מתאמנים. מעבר לכך, רצוי לראות היכן עבד המאמן לפניכן, להיפגש עמו ולבדוק מהי ההתרשמות האישית ממנו וכמובן האם הוא שואל אודות הרקע הרפואי של המתאמן על מנת לבנות עבורו תוכנית אימונים אשר תתאים למגבלות הרפואיות שלו וכן גם לגילו ומשקלו. הפרמטר האחרון הוא פרמטר אישי נורא והוא מחיר המאמן. על פי כל הפרמטרים הנ”ל ניתן להגיע אל מאמן איכותי, מקצועי וגם מהנה להתאמן עמו ולהגיע לכושר גופני יעיל וטוב.