הנצפים ביותר

נדל”ן בארה”ב – מידע כללי

הנכסים הנקנים למטרת השקעה בארה”ב, נרכשים במחירים זולים מאוד ביחס לנדל”ן בישראל, לכן הם אטרקטיביים למשקיעים ישראליים. שוק הנדל”ן האמריקאי אינו אחיד והוא מורכב ממכלול מרכיבים שונים במאפייניהם כמו מיקום הנכס – קיים הבדל משמעותי בין אזור החוף המערבי לחוף המזרחי של ארה”ב, אך לשוק הנדל”ן בארה”ב יש גם מאפיינים דומים ומשותפים. המחירים שונים מאילו הנהוגים בישראל כאשר ההבדל הגדול והעיקרי נובע ממחירי הקרקע הזולים ושיטת הבנייה הנהוגה בארה”ב אשר מוזילה את עלויות הבנייה באופן משמעותי.

השקעות נדל”ן בארה”ב – היכן כדאי להשקיע?

בערים הפחות מוכרות ומפורסמות יש הזדמנויות נדל”ן טובות. כאשר מישהו רוצה להשקיע בתחום נדל”ן בארה”ב עליו לראות את הרציונל בהשקעה ופחות את מקום ההשקעה. מי שמנוסה בתחום השקעות נדל”ן בארה”ב יחפש תמיד יעדים להשקעה לפי פרמטרים מקצועיים כמו אחוז הגירה גבוה תשתית איכותית שתקל על בנייה ועבודה באזור, ביקוש גבוה לדירות להשכרה ועוד. בארה”ב יש לא מעט ערים גדולות שבהן העלויות של נכסים להשקעה היו בעבר מאוד גבוהות, אך הבנייה ופיתוח אותם אזורים העלו את היצע הנכסים ובכך הוזילו את העלויות באופן משמעותי והפכו את הנכס להשקעה אטרקטיבית.

חברות להשקעות נדל”ן בארה”ב

בארה”ב ישנן לא מעט חברות להשקעות בנדל”ן אשר מציעות נכסים אטרקטיביים לפי הביקוש. כל מי שמעוניין להשקיע בנדל”ן בארה”ב כדאי לו לפנות לחברה כזו ולהיעזר בשרותיה. חשוב למצוא חברת השקעות בעלת מוניטין טוב כדי שאפשר יהיה לבצע מולה עסקה בראש שקט ולשמור על ערך הכסף שהושקע. חברת השקעות נדל”ן רצינית בארה”ב תהיה מוכנה אף לבטח את השכירות על הנכס שנרכש לפרק זמן קצוב, מה שמראה על החוסן המקצועי של אותה חברה.

היתרונות בהשקעה בדירות בארה”ב

משקיעים רבים מתקשים לקבל החלטה אם כדאי להם לרכוש השקעות נדל”ן בארה”ב בעיקר בגלל המרחק מישראל לארה”ב, אך ישנם יתרונות רבים להשקעות אלה. היתרון הראשון והמשמעותי ביותר הוא כמובן המחיר הנמוך של קניית הבית. משבר הנדל”ן באמריקה הביא את מחירי הדירות לשפל וכיום ניתן למצוא דירות למכירה בארה”ב במחירים זולים מאוד ביחס לנדל”ן בישראל. יתרון נוסף הוא שהבנקים בארה”ב לא מאפשרים כמעט קבלת משכנתאות, מה שמוריד את מחירי הנכסים, כיוון שאין מי ירכוש את הדירות וכאן נכנסים לתמונה כל אותם משקיעים ישראלים שברשותם הממון לרכוש את הנכס להשקעה.