הנצפים ביותר

טבעות אירוסין עם יהלומים שחורים

ניתן למצוא יהלומים בעלי עיצובים מיוחדים החל מיהלומים בעלי עיצוב פרינסס, יהלומים בעלי עיצוב מעוגל, יהלומים בעלי עיצוב של לב, יהלומים בעלי עיצובי כרית, יהלומים בעלי עיצוב אמרלד, יהלומים מעוצבים בצורת משולש, יהלומים בצורת מרקיז, יהלומים בצורת אש, יהלומים שמעוצבים בצורת אובאלי, יהלומים בצורת רדיאנט ועוד ליטושים רבים.

יהלומים שחורים

אחד הסוגים המיוחדים ביותר שניתן למצוא כיום לטבעות אירוסין הם היהלומים השחורים. כפי שכולנו יודעים ניתן למצוא סוגים רבים ומגוונים של טבעות אירוסין עם יהלומים אך טבעות למטרות אירוסין עם יהלומים בצבע שחור נחשבות כטבעות מעט יותר ייחודיות, כאלו שלא מוציאים על ידן של נשים בכל יום.

ניתן למצוא סוגים שונים של טבעות אירוסין החל מטבעת אירוסין טוויסט, טבעת אירוסין קלאסיות, טבעת אירוסין טוויסט, טבעת אירוסין וינטאג’ וכן הלאה. כל הטבעות הנ”ל בעלות העיצובים המגוונים ועוצרי הנשימה הללו יכולים להגיע עם סוגים שונים של אבני חן או לחילופין יהלומים בצבע שחור.

בכל הנוגע ליהלומים שחורים ניתן למצוא מחלקות בין המדענים בתחום. קיימות כשתי סברות דומיננטיות שגורמות למחלקות. האחת היא שהיהלום נוצר בעקבות המרה של פחמן בלחצים מאוד גבוהים באזור הפנימי בכדור הארץ ואילו הסברה השנייה טוענת משהו אחר לגמרי שהיהלומים השחורים נעשו בעקבות פגיעה של מטאור.

עיצובי יהלומים שחורים – האם העיצובים שונים?

ובכן, התשובה לכך היא כן אך בזכות צבעי היהלומים המיוחדים הטבעות נראות שונות לגמרי. כמו כן, תמיד ניתנת האפשרות לשדרג את הטבעת ללא ושם קשר לעיצוב הטבעת, צבע היהלום או צבע הטבעת עצמה (זהב צהוב או זהב לבן) ובשל להעניק לטבעת פן אישי יותר על ידי חריטה אישית לבת הזוג (או בן הזוג, תלוי מי מהשניים מציע את הצעת הנישואין)