הנצפים ביותר

מידע בנושא מזרוני לטקס ומזרוני ויסקו

ניתן למצוא אינסוף מזרנים בסוגים שונים, מחירים שונים, גדלים שונים ואיכויות שונות. מה שמתאים ונוח לאדם אחד לאו דווקא יתאים לאדם אחר. אחת האפשרויות הרבות שניתן למצוא בעולם המזרנים (אשר רק הולך ומתפתח עם הזמן) הן שתי אפשרויות עיקריות שנחשבות כאהובות ופופולאריות על ידי אנשים רבים: מזרון לטקס וכן גם מזרון ויסקו

מידע אודות מזרונים מסוג לטקס ומסוג ויסקו

  • אז מה ניתן לומר על מזרוני הלטקס? רגע לפני שנבדוק מה ייחודי למזרונים הנ”ל, נברר קודם כל מהי המשמעות של המילה “לטקס”. אז ככה: לטקס, על פי הגדרתו, הוא בעצם תרחיף של כל מיני חלקיקי גומי שעברו הליך של תמיסה מיוחדת – תמיסה מימית. חומר הלטקס נחשב לאחד החומרים הכי פופולאריים בתחום והוא משמש לרפד את השכבה העליונה של המזרון, זו שהאדם מגיע עמה במגע. באופן שונה ממזרוני ויסקו, שכבת הלטקס בנויה כשכבות עם חללים וזה בכדי לאפשר למזרון להיות גמיש יותר, נוח יותר ובעל רמת אווריריות גדולה יותר (דבר שמאפשר למזרן להחזיק לאורך שנים). מכיוון שמדובר על חומר אורגני הדבר דוחה אבק ולכן מומלץ מאוד לאנשים אשר נוטים לסבול מאלרגיות.
  • מזרוני ויסקו – מזרוני הויסקו מוכרים בשם נוסף – ויסקו ג’ל או לחילופין ספוג-זוכר. מדובר על חומר אלסטי שמשמש, כמו הלטקס, לריפוד השכבה העליונה של המזרון. מדובר על חומר שרגיש לטמפרטורה ולכן הוא משנה את צורתו לפי חום גופו של האדם אשר ישן עליו. מדובר על מזרן שמאוד מתאים לאנשים שנוטים לסבול מפצעי לחץ מכיוון שהוא מפזר את האנרגיה והלחץ שהגוף מפעיל על המזרן בזמן שינה. בשל יעילותו הרבה של המזרן מחזור הדם ממשיך לעבוד ולפעול בצורה תקינה גם כאשר ישנים על המזרון הנ”ל.