הנצפים ביותר

הדברה, די למכרסמים

 הדברה  – די למכרסמים!

עכברים וחולדות חיות גם ברחבי העיר וגם, לצערנו, מוצאות “בית חם” גם אצלנו בבית. מכרסמים אינן חיות מחמד, למעט אלו שמבויתות, נולדות בכלוב, גדלות בכלוב ומתות בכלוב ואינן באות במגע עם בני מינן שגדלים בטבע.

אם אתם מגדלים עכברים או חולדות בבית שלכם, אזי אין לכם בעיה עם חיות ספציפיות אלו ואתם רגילים לכך שחיות כאלו מסתובבות לכם בין הרגליים במהלך היומיום, אולם אם בנוסף מתרוצצים לכם בבית עכברים” זרים”  או חלודות “זרות”, הרי שזה המקום להיעזר בשירותיו של מדביר . הדברה  פותרת לכם את בעיית המכרסמים הלא רצויים בבית שלכם. הדברה  בבתים פרטיים מספקת לכם מענה נקודתי, המתייחס לעכברים או חולדות בבית שלכם ו / או בחצר שלכם בלבד. הדברה  מסוג זה אין לה שום קשר עם השכנים שלכם, בין אם אתם גרים בבית קרקע ובין אם בבית מגורים משותף. ברוב המקרים, כאשר מדובר בבניין מגורים, בדרך כלל אם לכם יש בעיית מכרסמים או בעיית ג’וקים אז גם לשכנים שלכם יש, ובמקרים אלו שוכרים שירותי מדביר על מנת שייתן מענה להדברת מכרסמים והדברת ג’וקים לכל הבניין ולא רק לדירה מגורים אחת.

כיצד מתבצעת הדברה במקרים של עכברים וחולדות בבית?

כמו בהדברת ג’וקים, מדביר משתמש ברעל שמיועד לקטול את המכרסמים על מנת שלא יתרבו (והן מתרבים בקצב מסחרר) אצלכם בבית. חובבי החיות מביניכם שליבם נכמר, זה המקום לציין כי רעל זה פועל באופן כזה שהעכבר או החולדה הולכים לישון ופשוט לא קמים. כלומר, הדברה בעניין של מכרסמים אינה גורמת סבל או כאב למכרסמים אלו, ואת המוות שלהם ניתן להשוות ל “מוות נשיקה” כמו בהדברת פרעושים. קחו בחשבון, כי האופציה השניה , היא ללמוד לחיות עם מכרסמים בדו קיום, יכולה לעלות במחיר כבד לנו, בני האדם, שכן מכרסמים אלו ידועים כנשאי מחלות, וכאשר הם באים במגע עם בני אשם הם יכולים לפגוע בבריאותינו, לא רק באיכות חיינו. מדביר יכול גם לצייד אתכם במדבקות דבק או במלכודות מכאניות לצורך לכידת המכרסמים. מדבקות דבק ומלכודות מכאניות אתם יכולים לרכוש בעצמכם. קחו בחשבון: מכרסם שנלכד במלכודת מכאנית יש לשחררו, וכמובן שרצוי לשחררו רחוק מהבית שלכם ככל שאתם יכולים. מובן שהוא יכול לשוב, ואם לא הוא אז חבריו. מכרסם שנלכד במלכודת דבק דינו מוות. מלכודת דבק בנויה באופן כזה שאינה מאפשרת למכרסם לשחרר את עצמו.