הנצפים ביותר

כיצד להחליט על סגנון טבעת האירוסין

אף אחד לא רוצה להיות “בנאלי”. כל בן זוג רוצה, כאשר הוא סוף כל סוף החליט שהוא מעוניין להקים עם בחירתו משפחה, להיות מיוחד ולהעניק טבעת ייחודית. כמו כן, חשוב מאוד לקחת בחשבון שאמנם טבעות ייחודיות הן נחשקות ועדיפות על נשים רבות אך הן, באופן טבעי, גם יקרות הרבה יותר.

טבעות אירוסין קלאסיות

ניתן למצוא גברים רבים אשר הולכים על הסגנון הקלאסי ומדוע? ובכן, כשאין לך שום ידע קודם בנושא ובעל המקצוע שנמצא לפנייך בחנות התכשיטים אומר לך “שבת הזוג בטוח תאהב את זה כי היא טבעת קלאסית שכל אישה באשר היא מתחברת אליה”, אתה באופן אוטומטי משתכנע. חשוב להבין שהדבר לאו דווקא נכון.

טבעות אירוסין שהינן קלאסיות הן אכן מהממות ביופיין והן מצליחות להחזיק שנים על גבי שנים ולהישאר אופנתיות אך לא כל הנשים חובבות את הסגנון. על מנת לדעת האם בת הזוג שלך תתחבר לסגנון מומלץ להציץ בקופסת התכשיטים שלה ולראות את סגנונות התכשיטים שיש ברשותה – האם העיצובים של תכשיטיה קלאסיים או יותר גסים? בעלי עיטורים מיוחדים או שמא ללא עיטורים?

יש מבחר רב, כיצד אוכל לבחור?

קודם כל, אתה צודק. בהחלט יש מבחר רב כשזה נוגע לטבעות אירוסין. ניתן למצוא אינסוף סגנונות החל מטבעת סוליטר (אותה הזכרנו מקודם כטבעת האירוסין הקלאסית), טבעת אירוסין וינטאג’, טבעת אירוסין טוויסט, טבעת אירוסין עם שלושה יהלומים וכן הלאה. אז באמת כיצד ניתן לבצע את הבחירה המבלבלת?

מעבר לעובדה שצריך לבדוק מהו טעמה האישי של בת הזוג צריך לקחת בחשבון אופציה נוספת והיא אופציה של עיצוב טבעות אירוסין באופן אישי. כיום ניתנת האפשרות לעצב את טבעת האירוסין באופן עצמאי על ידי הגעה לחנויות שמאפשרות את העיצוב הנ”ל. אם אתה יודע את הסגנון העיצובי שמדבר אל בת הזוג שלך, מה טוב.

במידה ולא, אין לך מה לדאוג. אתה יכול להגיע עם צילומים של הטבעות אל בעל המקצוע ובעל המקצוע כבר יתחיל לשרטט סקיצות שנראות לו מתאימות. כמו כן, תמיד ניתנת האפשרות להגיע עם חברה קרובה או אחות של בת הזוג על מנת שזו תוכל לתת את עצתה ואת דעתה בטבעת המעוצבת באופן מיוחד עבור בת זוגתך.