הנצפים ביותר

קלנועיות – פתרונות קלים להתניידות בתחבורה נוחה

יותר ויותר אנשים כיום מגלים את שיטות ההתניידות הנוחות והקלות. כאשר כמות הרכבים הגדולה התחילה להאריך את זמני הנסיעה הקצרים התיישבה ההבנה כי צריכים פתרונות נוספים. בעבר נסיעה על אופניים או על קורקינט חשמלי הייתה תחביב של ילדים ואילו כיום יותר ויותר משתמשים בהם ככלי תחבורה על מנת להגיע ממקום למקום במרחקים קצרים. כמו כן, תוחלת החיים התארכה ואנשי מבוגרים גם צריכים מענה להתניידות נוחה על מנת לא להוות נטל על המשפחה, קלנועית היא דרך נפלאה בה בקלות אנשים מבוגרים, בעלי לקויות ואפילו אימהות אשר צריכים מענה קל ונוח יכולים להתנייד.

למי מתאימה הנסיעה בקלנועית?

1.       הקלנועית מהווה פתרון קל ונוח לנסיעה- כל אדם בוגר שאינו יכול לנסוע על רכב משום שאין בידו רישיון או שאינו בקו הבריאות יכול להשתמש בקלנועית כדי להקל על נסיעתו.

2.       נסיעה בעיר-לכל אחד יש את הקושי בפקקים בשעות העומס. הקלנועית יכולה להיות לפתרון יעיל על מנת לעקוף את הפקקים ולהגיע לכל מקום בתוך העיר.

3.       פתרון כלכלי- הקלנועית הרבה יותר זמינה מבחינה כלכלית. היא עצמה אינה עולה כמו רכב, (כמובן שיש מחירים שונים אך הפערים עדין גדולים). כמו כן, יש את עניין הדלק. הקלנועית אינה נוסעת על דלק, אלא, על חשמל. החשמל זול יותר, זמין יותר, ויותר איכותי לסביבה.

4.       אנשי גיל הזהב- אנשים מבוגרים אשר מעונינים אך מתקשים ללכת ממקום למקום יכולים להשתמש בקלנועית וכך גם להמשיך ולהיות עצמאיים.

5.       נכים- על אף שהקלנועית אינה מתאימה כל כך לאנשים בעלי מוגבלויות קשות, ישנה אוכלוסייה לא מעטה שנסיעה בקלנועית יכולה לשרת אותם נאמנה, על כן גם הם יכולים לחוש בתחושת העצמאות ולהתנייד ממקום למקום בקלות רבה יותר.

6.       עקרות בית- רוב המשפחות מחזיקות ברכב אחד שמשרת לרוב את מי שעובד אל מחוץ לבית. קלנועית יכולה להיות פתרון נפלא לאימהות שעורכות קניות, לוקחות ומחזירות את ילדיהם מבית הספר ואף מתפנות לקחת אותם לחוגים או עיסוקים שונים במידת הצורך.

קלנועית היא יעילה ויכולה לשמש רבים. צריך כמובן להבין את שימוש טרם הקניה על מנת שהיא תהיה מתאימה ונכונה למטרתה.