הנצפים ביותר

מה אתם יודעים על הביטוח שלכם?

עם שלל של ביטוחים שכל הזמן מוצעים לנו ושיחות טלפון שמציעות לשדרג, להחליף ולהעביר את הביטוחים הקיימים אל עבר ביטוחים אחרים, יותר טובים, זה די ברור מדוע לאדם הממוצע בישראל יש קושי רב ביצירה של מעקב אחר מה שקיים אצלו, יחד עם בחירה נכונה עבורו של ביטוח. עד כמה שננסה זה יהיה עסק לא פשוט לבצע השוואת מחירי ביטוח בנושאים של ביטוח חיים, ביטוח רכב, ביטוח פנסיה ועוד יתר ביטוחים שלרוב הישראלים יש. איך בכל זאת אפשר להתקדם אל עבר ההסכם הכי משתלם שאפשר? הניחו בצד את המחשבונים, ועברו על הסעיפים הבאים.

 

משווים וחוסכים

עבודה עם מקור אחד שבו יש את כל המידע הנדרש לגבי סוגי הביטוחים עבור הדירה, החיים והפנסיה הוא הדבר הכי נוח מכל בחינה שאותה בוחנים. לא צריכים להמתין אצל כל חברת ביטוח למענה של מוקדנית שאת שמה אף פעם לא זוכרים ולא צריכים לבזבז זמן יקר באיסוף של כל המידע ויצירה של השוואה של מחירי הביטוח לאחר כל השלבים המעיקים הללו.

כאשר עובדים עם אדם אחד אפשר לשאול את כל השאלות ולהדגיש את כל מה שחשוב לנו לקבל עבור הביטוח הספציפי שלנו, כי אצל כל אדם התנאים הם שונים וכך גם הדרישות של הביטוח. יש אנשים רבים שנמצאים במסלול מסוים של ביטוח שאותו הם לא טרחו להשוות עם אחרים ובזמן הזה הם יכלו לקבל הרבה יותר מביטוח אחר, לא חבל?

כאשר צריכים לזכור רק שם אחד ורק מספר אחד של טלפון ומקבלים השוואת מחירי ביטוח אצל כל תשעת חברות הביטוח הפועלות היום בשוק זה, מאפשרים לחקור את השטח לעומק ולקבל רק את היתרונות החשובים של היכרות עם הביטוחים שמותאמים בצורה הכי אישית שאפשר.