הנצפים ביותר

משלוחי פרחים לקראת חתונה – לכל כלה ביום חגה

 

דני ודניה מחיפה שעל ההרים הגבוהים של הכרמל הירוק החליטו לאחר שנים רבות של קשר משותף למסד את מערכת היחסים שלהם ולהפוך באופן רשמי וכדת וכדין לאיש ולאישתו הרשומים במדינת ישראל כנשואים. וכמו כל זוג אוהבים שמחליט להינשא במדינת ישראל של העשור השני של שנות האלפיים, הם קבעו את יום החתונה לא לפי יום מיוחד עם משמעות ייחודית לקשר של שניהם, ולא לפי הדרך המקובלת ביהדות כאשר דניה לא במחזור, אלא לפי הזמן הפנוי של אולם האירועים האהוב על דניה, אולם האירועים שבו קיוותה להינשא מאז שהייתה בת 4 שנים והתהלכה ברחבי הבית עם חיתול בד לבן על הראש ושוקעת בדמיונה כי כלה היא.

מכך ניתן להסיק כי בשמונת החודשים שנותרו מהיום שדני הציע לדניה נישואים ועד ליום החתונה, הפכה דניה מבחורה חביבה ועדינה לבריידזילה נוראה. מלבד הדברים הגדולים והחשובים באמת כמו שמלת הכלה, חליפת החתן, המנות שיוגשו באירוע, סידור הישיבה באולם, המוזיקה וכן הלאה, צווחה וצרחה דניה ההיסטרית את פקודותיה גם על מארגנימשלוחי פרחים לקראת האירוע הגדול. פרחים הם הדבר האהוב ביותר על דניה. משלוחי פרחים, כך מסתבר, הם גם הדבר הכי פחות אהוב על הוריהם של דני ודניה המממנים את החתונה הגדולה. אך אסור להעכיר את פניה של הכלה בדמעות ביום חתונתה ולכן לא אמרו מילה ועשו כמבוקשה.

משלוחי פרחיםרבים נעשו מחנויות פרחים המתמחות בסידורי פרחים לאולמות אירוע לעבר אולם האירועים שבו חגגו הזוג ובני משפחותיהם ויקיריהם. ולדניה היו דרישות. אסור שהפרחים יהיו בצבע לבן – כי זה ייקח ממנה את תשומת הלב, ובכל זאת חייבים הפרחים להיות גדולים ומרשימים כדי שכן ימשכו תשומת לב מסוימת ויהפכו לחלק מנושאי השיחה, שאחרת מה הטעם להשקיע כל כך הרבה מאמץ וממון בסידור משלוחי פרחים?! ולכן, נעשו משלוחי פרחים מיוחדים, שמונה חודשים מראש, מחנויות פרחים גדולות המתמחות בארגון משלוחי פרחים לחתונות, לעיטור כל שולחן ושולחן באולם השמחות.

כמו כן, נעשו שני משלוחי פרחים מיוחדים נוספים – האחד לעיטור החופה והשני לזר הפרחים שאותו תאחוז דניה הכלה המאושרת בעת צעידתה לעבר החופה. משלוח הפרחים שמעטר את החופה היה יפה מאוד – בצבע סגול בהיר, פרח שאהוב מאוד על דניה ועל אמו של דני, כמו כן מדובר גם בפרח שקשה מאוד להשיג בחודשי הקיץ. אך דני התעקש להוכיח לדניה את אהבתו ואת מסירותו ויהיה אשר יהיה הפרחים הללו יעטרו את חופתם. כמובן שגם זר הפרחים שאחזה בו דניה בצעדה לעבר החופה היה יפה ומרשים מאוד. בניגוד לפרחים על השולחנות, הצבע הדומיננטי בזר הפרחים שאחזה בו דניה בדרכה לחופה היה לבן עם נגיעות קטנות ויפות של ורוד ואדום.

פרחים כל כך יפים היו בחתונה. מה חבל שהקשר נבל ביחד עם הפרחים וכה מהר הם התגרשו.

באזור המרכז תוכלו למצוא חברה המתמחה בתחום משלוחי פרחים בחולון והסביבה, ישנה אפשרות נוספת שניתן להזמין זרי שוקולד מתוקים בחולון.