הנצפים ביותר

תאילנד – יעד חלומי לתייר ישראלי

תאילנד היא חופים לבנים, שמים כחולים, וים טורקיז שנוגע באופק. כל אחד שמעוניין לצאת לחופשה המושלמת, בין אם זה טיול אתגרי מעניין שמשלב בתוכו טיולי ג’יפים ואטרקציות ובין אם מדובר בחופשת “בטן – גב” מלווה בעיסויים מפנקים ובאוכל טוב – תאילנד היא המקום שאליו כדאי להגיע. המחירים זולים, האוכל מעולה, הנופים משגעים והתאילנדיים הם ידידותיים ביותר, זו הסיבה שאין יעד חופשה טוב יותר.

 

לטוס לתאילנד בדרך שלך

ראשית, מתחילים בחיפוש אחר טיסות לתאילנד. אם אתם צעירים אחרי צבא, שחסכו שקל לשקל כדי לצאת לטיול הגדול שלכם במזרח ורוצים להתחיל אותו באי אקזוטי – סביר להניח שאתם מחפשים טיסות זולות לתאילנד. הטיסות הטובות ביותר הן לאו דווקא של חברת “אל על”, למרות ש”אל על” תביא אתכם בטיסה ישירה לבנגקוק שאורכת 10 שעות בלבד – הטיסות שלה הן יקרות בהרבה מהטיסות של שאר חברות התעופה. לכן, כדאי לחפש חברת תעופה זרה שתיקח אתכם לתאילנד דרך יעד ביניים, וכאלה יש הרבה – החל מהחברות המזרח אירופיות (אייר אוזבקיסטן היא הפופולרית והזולה שבהן), ועד החברות מהמפרץ הפרסי.

כדאי לזכור שיש גם “דילים” לא רעים לטיסות לתאילנד עם חברות שכר כמו “ארקיע” או “ישראייר” בעונות השיא. את הטיסות האלה כדאי לתפוס בזמן מפני שבדרך כלל הן מתמלאות במהירות.

מהי הטיסה הזולה ביותר לתאילנד?

איך מוצאים טיסות זולות לתאילנד? זו שאלה שממש קשה לענות עליה מפני שהכל תלוי בעונה שבה אתם רוצים לנסוע (מן הסתם כולם רוצים לנסוע בעונת התיירות, שהיא עונת החורף שלנו). הפרמטר השני הוא כמה אתם מוכנים להשקיע בשביל לטוס לתאילנד בזול. הטיסות הזולות ביותר שיוצאות מהארץ הן כאמור של חברות שעושות חניית ביניים במדינות האם שלהם (אייר אוזבקיסטן עושה בטשקנט, טורקיש איירליינס עושים באיסטנבול, רויאל ג’ורדניאן בעמן). יש חברות שעושות אפילו יותר מחניית ביניים אחת, וככל שהחניות האלה רבות יותר – המחיר זול יותר.

שיטה אחרת – שמתגלה כזולה בהרבה היא הטיסה מעמאן שבירדן אל תאילנד עם אחת מחברות המפרץ הפרסי. החברות הישראליות שמארגנות את הפרוצדורה הזו דואגות להסעות עד לשדה”ת  בעמאן, כולל הויזות הנחוצות, וכמובן לטיסה שכלולה במחיר.