הנצפים ביותר

פוליש לרצפה – סוגים שונים

המטרה של פוליש לרצפה היא למרק את הרצפה, להבריק אותה ולהחזיר לה את אותו ברק שאפיין אותה בתחילת חייה. יש לקחת בחשבון שהיום יש סוגים רבים של פוליש לרצפה, לא כל הסוגים מתאימים לכל סוגי המרצפות, כל סוג מחזיק מעמד לאורך תקופה שונה ומאגד יתרונות מסוג שונה ויש לבחור בחברת הניקיון והפוליש המתאימה על מנת להבטיח את אותה תוצאה נפלאה בה הלקוח מעוניין.

פוליש אקרילי- על מה מדובר

אם החלטתם שאתם מעוניינים לחדש את הרצפה של הבית או המשרד וזאת באמצעות ניקוי האריחים והברקתם בוודאי תשמחו לשמוע שיש מספר סוגי פוליש לרצפה והמומחה של חברת הניקוי והפוליש אותה שכרתם לביצוע השירות הוא זה שצריך לומר לכם מהו הפוליש האידיאלי לסוג המרצפות שלכם. אחד מסוגי הפוליש נקרא פוליש אקרילי. כאן, מורחים על הרצפה בצורה ידנית חומר מיוחד שאוטם אותה ומאט את השחיקה הטבעית שלה, מונע סימנים של החלקה על הרצפה וידוע כחומר עמיד מאוד שמחזיק מעמד לאורך זמן. הפוליש האקרילי מתאים למשטחים גדולים ודפוסי שימוש שכוללים תנועה ערה של אנשים במשך שעות היום על הרצפה.

פוליש לרצפה – ווקס וקריסטל

שני סוגים נוספים של פוליש המיועדים לרצפה הם פוליש קריסטל ופוליש ווקס. פוליש ווקס הוא הקלאסי והמוכר ביותר, שכן מדובר על פוליש בו משתמשים לאורך שנים ארוכות. כאן לאחר ניקוי יסודי של הרצפה, מורחים שעווה ולאחר שהיא מתייבשת מתחילים לפזר אותה ולהבריק את הרצפה. היתרונות של פוליש זה באים לידי ביטוי בעלות הנמוכה שלו (בהשוואה לשאר סוגי הפוליש) ובתוצאה המוצלחת של מרצפות חלקות ומלאות ברק. החיסרון שלו הוא שהוא מחליק ואינו מחזיק מעמד לאורך זמן. פוליש קריסטל לעומת זאת אינו מחליק, אינו מותיר אחריו סימני גרירה של ריהוט ואפקטיבי לאורך זמן אך מצריך הליך מיוחד של החדרת חומר מגנזיום לחלק העליון של אריחי הרצפה ומצריך מספר שלבים ועלות גבוהה יותר מסוג הפוליש הקודם. פוליש קריסטל אינו גורם לשריטות על האריחים ומתאים בעיקר לדירות ובתים.

לסיכום, אין זה מקרי שכל כך הרבה אנשים מזמינים שירות פוליש לרצפה. התוצאות מרהיבות ושומרות על הרצפה במרבית המקרים מפני בלאי טבעי ושריטות.