הנצפים ביותר

מנעולן בתל אביב – על המקצוע בארץ וקצת על חו”ל

מנעולן הוא מקצוע מבוקש ולכן בארץ קיימים מנעולנים המפוזרים ברחבי הארץ, שעליהם לחלץ אנשים ממצבים תקועים. בארצות הברית מקצוע המנעולן הוא גם כן מקצוע מבוקש, וישנם צעירים רבים המבקשים לנסוע לארצות הברית ולעבוד בתפקיד הלוקסמית’ – הלוא היא מנעולן. אבל מה היא ההכשרה לתפקיד מסוג זה, ומה יודע המנעולן לעשות? כל התשובות בהמשך.

מנעולן בתל אביב – מהם הדרישות הקיימות למקצוע?   מנעולן בתל באביב

על מנת להיות מנעולן בתל אביב אין צורך בהסמכה או תעודה, אך עדיין יש לנפק ממשטרת ישראל תעודת יושר וישנו קורס אותו צריכים המנעולנים לעבור. בקורס זה המנעולן לומד את המקצוע על כל שיטות המנעולנות ופריצת המנעולים. בקורס לומדים: מהו מקצוע המנעולן, על מבנה הנדסי של מנעולים שונים, סוגים של מנעולים וצילינדרים, איך לשכפל מפתחות, טיפול במנעולים, ב כספות ודרכים לפתיחת דלתות מבלי להשאיר נזקים.
אלו שירצו ללמוד את מקצוע המנעולנות ולעבוד כלוקסמינת בחו”ל יוכשרו על ידי החברות השונות המציעות מגוון של עבודות בחו”ל על מנת למלא את התפקיד.
מלבד זאת, חשוב לדעת שמי שרוצה להיות מנעולן עליו לקחת בחשבון כי במקצוע זה יש להיות זמין עשרים וארבע שעות ביממה ונייד, וזאת על מנת להגיע תוך חצי שעה או פחות למקום העבודה.

מהן המשימות השונות שיודע מנעולן בתל אביב לבצע?

פריצת כל סוגי המנעולים – פריצה ופתיחה של מנעולים החל ממנעולי פלדלת למנעולים של דלתות מסיביות או דלתות עדינות ומעוצבות.
פריצה ופתיחה של דלתות רכבים על ידי קידוד או פריצת המנעול – מנעולן טוב צריך לדעת לא רק לפרוץ אל רכבים אלא גם לנטרל אזעקות רכבים.
שכפול מפתחות – במידה והוחלפו המנעולים על בעל המקצוע לספק מפתחות חדשים לבני הבית או לבעלי הנכס.
עבודה של החלפת מנעולים לאחר פריצה – במקרה של פריצה יש הקוראים מיד למנעולן למקום הפריצה. לכן על מנעולן טוב לדעת גם להחליף מנעולים במידת הצורך.
לסיכום נאמר כי עבודת מנעולן היא עבודה משתלמת. את התשלום של הקורס ניתן להחזיר תוך מספר עבודות וקריאות בודדות וניתן לנהל את הזמן הפנוי שלנו איך שנרצה. אך חשוב מכל – על המנעולנים להיות זמינים, להשאיר כרטיס ביקור ולאפשר שירות הוגן ומצוין ללקוחות.