הנצפים ביותר

מהו גוגל אדוורדס?

גוגל אדוורדס הינו תוכנית שותפים בבעלותה של חברת גוגל העולמית, שירות גוגל אדוורדס מציע למפרסמים אפשרות פרסום בגוגל בתשלום לפי קליק (ppc) בתוצאות החיפוש או באתרים שותפים.

בפרסום מסוג זה, משלם המפרסם עבור משתמשים שלחצו בפועל על הפרסומת שלו(כלומר עבור כל קליק).

הפרסומות אותן מציעה גוגל הן מודעות טקסט קצרות המופיעות מעל ולצד התוצאות הרגילות (בתחום קידום אתרים אנו נוהגים לקרוא לתוצאות אלו תוצאות טבעיות) או באתרים אחרים במידה ואתם בוחרים כך,בנוסף אתם יכולים לפרסם מודעות תמונה (באנרים) באתרים השותפים אך זה עולה פי 2-3 לפחות ממודעת טקסט כתלות במילת המפתח המבוקשת.

חלק ניכר מהעבודה שלנו בתחום האינטרנט הינו קידום אתרים ממומן, מכיוון שבעלי אתרים רואים ובצדק רב את האינטרנט כמקור הגדול ביותר לאיתור לקוחות פוטנציאליים למוצר או העסק שבבעלותם.

אין ספק שגוגל אדוורדס נותן מענה מיידי בנושא איתור לקוחות פוטנציאליים, אך כפי שבוודאי כבר למדתם בחיים שבכל דבר טוב יש גם דבר פחות טוב, גם במוצר האיכותי בשם גוגל אדוורדס ישנו חיסרון עצום, החיסרון הוא שאתם משקיעים כסף רב עבור כל קליק לאתר שלכם(בעצם עבור כל לקוח פוטנציאלי) במקום להשקיע בטווח הארוך בקידום אתרים אורגני (לוקח זמן רב כתלות במילת המפתח).

חשוב להשתמש בסוג זה של פרסום ביחד עם קידום אתרים אורגני בתחילת הדרך כדי ליצור הכנסה מהאתר עד שתגיעו לעמוד הראשונים בגוגל,תהליך שלוקח זמן רב.

ניסיון אישי:

מניסיוננו האישי, כאשר מגיע לקוח ושואל אותנו מה עדיף לי? אנו עונים בצורה ישירה וחדה, הכל תלוי בתקציב שיש ברשותכם, כלומר אם יש לך מספיק כסף להשקיע גם בקידום אורגני (התקדמות בתוצאות הרגילות בגוגל ללא תשלום עבור כל קליק לאתר) וגם לשלם לגוגל אדוורדס כדי שבטווח הקצר אתה תבטיח לעצמך הכנסות מהאתר.