הנצפים ביותר

חגיגת בר מצווה בכותל

טקס בר המצווה הוא אירוע משמעותי ביותר ביהדות, היות ובמסגרת האירוע הופך כל ילד מילד לגבר, ומקבל על עצמו עול תורה ומצוות. כמובן שגם עבור הורי הילד מדובר באירוע מרגש מאוד והם מעוניינים לחגוג אותו באופן הייחודי ביותר. ישנה אפשרות לחגוג את טקס הבר מצווה באופן מאוד מיוחד ומהנה – בר מצווה בכותל. האירוע הזה נחגג באווירה מסורתית מול הכותל המערבי שם קורא חתן הבר מצווה לתורה. במאמר הבא נדבר על אירוע בר מצווה בכותל שנחגג באופן מקצועי על ידי חברת עלמא הפקות.

חגיגת בר מצווה בכותל

בתחילת אירוע בר מצווה בכותל נפגשים המוזמנים באחד משערי העיר העתיקה של ירושלים לאחר שהגיעו לשם באמצעות הסעה מאורגנת של חברת עלמא הפקות. לאחר מכן צועדים משתתפי האירוע ובראשם חתן הבר מצווה והוריו אל הכותל המערבי בשירה ובריקודים ומלווים על ידי מעגל מתופפים ושופרות שמלבה את שמחת האירוע. בסוף הצעידה מגיעים מוזמני האירוע אל הכותל המערבי, שם עולה חתן הבר מצווה הנרגש לתורה, ונהוג שהמבקרים האחרים בכותל, מצטרפים לחגיגה בשירה ובריקודים.

אחרי שעלה חתן הבר מצווה לתורה בכותל המערבי יוצאים כל משתתפי האירוע לסיור מודרך בתוך העיר העתיקה או מחוץ לה, שנבחר על ידי הורי חתן הבר מצווה מתוך מגוון אפשרויות סיור כגון מנהרות הכותל, מרכז שרשרת הדורות, מוזיאון מגדל דוד ועוד. מדובר בסיורים מהנים מאוד המעניקים לכם אפשרות ליהנות עם משפחתכם וחבריכם מחוויה תרבותית מעשירה והם וודאי יודו לכם על כך, שכן עבור רובם עבר זמן מאז ביקרו בירושלים לאחרונה, וחלק מן המוזמנים אף לא ביקרו בה מעולם, ובייחוד הצעירים שבחבורה.

אחרי הסיור, מתקיימת ארוחה במסעדה שנבחרת על ידי ההורים מתוך מגוון מסעדות בעיר בסגנונות מטבח שונים , וערוכה לקיום אירועים מן הסוג הזה.

מעוניינים באירוע בר מצווה בכותל? פנו לחברת עלמא הפקות

אם אתם מעוניינים באירוע ייחודי של בר מצווה בכותל באווירה מהנה ובסגנון מסורתי, פנו לחברת עלמא הפקות, שלה ניסיון רב של שנים בעריכת אירועי בר מצווה בכותל במקצועיות.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית