הנצפים ביותר

איזה רכב מתאים לאישה?

הרבה מאוד גברים טוענים שנשים לא יודעות לנהוג, אנחנו כאן בכדי להעמיד אותם על טעותם ולגלות להם שנשים הן נהגות מצוינות. כאשר בוחרים נכונה ברכב נוח בעבור האישה היא תצליח להציג כישורי נהיגה מצוינים.

רכב בטיחותי

הדגש הראשוני בבחירת רכב הוא אבזור הבטיחות, עלייך לוודא כי הרכב כולל את כל אבזור הבטיחות החדשני ביותר. על בטיחות בדרכים לא מתפשרים.

עיצוב חיצוני

כמו כל אישה אחרת, גם את מעוניינת ברכב מודרני ומעוצב, דגמי קיה הם ההמלצה שלנו, קיה היא נסיכת הכביש בישראל, היא מרשימה בכל פעם מחדש.

מקום לילדים

אימהות יודעות עד כמה חשובה הנוחות של תא הנוסעים לנסיעה שקטה ובטוחה שלהן. כאשר אנו רוכשים רכב בעבור אימא עלינו לדאוג כי הרכב מתאים לכיסאות הבטיחות של הילדים. רכבי קיה מאפשרים חיבור נוח ומהיר של כל כיסאות הבטיחות מגיל לידה. המושב האחורי מספיק לשני כיסאות בטיחות.

רכב פשוט לחנייה

חנייה היא עקב אכילס בעבור רוב הנשים, הן מתקשות להכניס את הרכב לחנייה, הבשורה הטובה היא שיש פתרון מצוין לבעיה. עם רכב קטן וקומפקטי כמו קיה תצליח כל אישה להכניס את הרכב לחנייה בעצמה. יתר על כן, הרבה יותר קל למצוא חנייה פנויה בעבור רכב קטן וקומפקטי, את לא תאמיני כמה החיים בעיר הופכים הרבה יותר פשוטים עם רכב קטן.

תא מטען גדול

נשים משתמשות ברכב בעבור קניות, רכב נוח בשביל אישה יהיה רכב עם תא מטען גדול אליו נוכל להעמיס בקלות את כל השקיות והאריזות. רכבי קיה אינם מכילים תא מטען מרווח מאוד אך הוא מספיק בעבור קניות. עם רכב קיה תצליחי להיכנס ולצאת בקלות מהחניון בכל מרכז קניות, חנייה מהירה ונוחה שווה הרבה יותר מתא מטען גדול.

Â