הנצפים ביותר

אוניה דה גאטו – התמודדות מול שפעת

 

אוניה דה גאטו – התמודדות מול שפעת

החורף מביא עימו את החשש בפני מחלות רבות. תחושת החולי בחורף הינה קשה יותר ולא פעם אלו החוטפים שפעת מרותקים למיטה בלא יכולת לתפקד מספר ימים.

במסגרת תחום צמחי המרפא המסייע לא פעם לאנשים רבים הפונים לרפואה משלימה ואלטרנטיבית קיים צמח האוניה דה גאטו. צמח האוניה דה גאטו (התפר של החתול בעברית) שמקורו בפרו הינו צמח היעיל עד מאוד בחיזוק המערכת החיסונית ובהגנה מפני מחלות ובראשן מחלת השפעת. באוניה דה גאטו קיים חומר אנטי ויראלי המשמש כנגד שפעת וכמו גם למול הצטננות, כאבי גרון, סינוסיטיס, דלקת ריאות, מחלת הנשיקה, זיהום בדרכי הנשימה ומחלות ויראליות אחרות. רבים בתחום הרפואה מכנים צמח זה כ”אנטיביוטיקה טבעית”.

אוניה דה גאטו

לקריאה נוספת על המוצר אוניה דה גאטו

איך לשלב את הרפואה המשלימה

בעבור אלו שחלו בשפעת יש לא פעם וההמלצה תהיה לשלב או להסתמך על שימוש באוניה דה גאטו.

השפעת אשר תוקפת אנשים רבים, ונקראת גם גריפה, הינה מחלה זיהומית הנגרמת מנגיף שנקרא אינפלואנזה התוקף את דרכי הנשימה. אצל בני אדם מחלת השפעת בא לידי ביטוי בחום גבוה, כאבי גרון, כאבי ראש, נזלת, שיעול, כאבי שרירים, איבוד תאבון, סחרחורות ובחילות. סיבוך בולט למחלת השפעת היא דלקת ריאות אשר עלולה להיות קטלנית בעיקר לילדים, קשישים וחלים בעלי מערכת חיסון חלשה.

מחלת השפעת נקשרת באופן טבעי לקור על אף שאין לה קשר ישיר. הסברים לתפוצת המחלה בחורף הינם מגוונים. אחד מההסברים לביטוייה של המחלה בימי החורף הוא בכך שקיימים בו חללים רבים בהם העדר אוורור למול המולה רבה של אנשים. בנוסף, נטען שהקור תורם ליכולת הישרדותו של הנגיף בגופנו וזאת לאחר ההדבקה. אי לכך, קיימת לא פעם המלצה לאוורור חללים גם בימי חורף קשים, זאת על מנת להפחית את הסיכוי למעבר של הנגיף באוויר מאדם חולה שפעת אחד לזה האחר.

הידבקות בשפעת

ההידבקות בשפעת נעשית על ידי מעבר של נגיפי השפעת באוויר, דבר ההופך אותה למחלה המדבקת בקלות. הנגיף עצמו מגיע לדרכי הנשימה, שם מזוהה הוא באמצעות תא אפיתל (רקמה חיצונית של איברים) הממוקם בדפנות החיצוניות של דרכי הנשימה. תא האפיתל מזהה את מקור הנגיף כגורם שאינו מזיק ומאפשר לו לחדור לדרכי הנשימה. בתוך כל תא אפיתל מחבר הנגיף את החומר הגנטי שלו עם החומר הגנטי של תא האפיתל ובכך מאפשר לעצמו לעשות שימוש בחלבוני התא ולהביא לשכפולו בקצה מהיר. בתהליך זה נהרסים תאי האפיתל וכך מתקדמת לה מחלת השפעת לתוך תאים נוספים עד לנקודה בה מערכת החיסון עצמה מדבירה את הנגיף בתהליך שאורך לרוב בין חמישה לשבעה ימים. במקרים יוצאי דופן בהם מערכת החיסון נכשלת בהדברת הנגיף מוצא החולה את מותו.