הנצפים ביותר

ארונות אמבטיה ,מה כדאי לדעת לפני שקונים

בונים או משפצים חדר אמבטיה?חשוב לדעת כמה פרטים בנושא ארונות אמבטיה. חשוב להקצות מקום לארון אמבטיה כבר בשלב תכנון חלל החדר ומיקומי הדברים,יש לשים לב שהמקום מספיק גדול לארון שתואם את הצרכים שלכם והמקום רחב מספיק כדי שהשימוש בארון תהיה נוחה. מומלץ לתכנן ארון בגודל מינימלי של 80 ס”מ ובעומק 46 ס”מ לחדר אמבטיה ,לשירותי אורחים או חדרים בשימוש מועט ניתן לרדת ממיעדות אילו,הקפידו להמחיש את גודל הארון לרובינו את חוש מידות לפי הנתונים הייבשים ולכן מומלץ ליצור המחשה ויזואלית של גודל הארון ולוודא שהוא מתאים לצרכינו. ארונות אמבטיה מיוצרים מחומרים שונים,מומלץ לקחת ארונות מסנדוויץ או חומרים בעלי עמידות גבוהה בפני לחות ורטיבות ובשום פנים לא לקחת ארונות אמבטיה מסיבית או מלמין,יש לתת חשיבות גם לגודל הכיור בארון האמבטיה ולוודא שהוא תואם את דרישותכם.

כיום יש מבחר ארונות אמבטיה במידות סטנדרטיות שנותן לכם פתרון מהיר וזול וחסך לכם מאות ולפעמים אלפי שקלים מול ארונות אמבטיה בהזמנה,במידה,בצעו בדיקה מקיפה לגבי ארונות אמבטיה אילו לפני שאתם רצים לייצר בהזמנה ,יתכן ותימצאו שם את מה שאתם מחפשים.

בנושא המשטחים לארונות קיימים כיום מגוון משטחים,משטחי חרס הכוללים כיור ביחידה אחת וקיימים במידות קבועות,משטחי זכוכית ביחידה אחת עם כיור שקיימים גם במידות קבועות ובמספר צבעים ,משטחי ניאו קוורץ/יצוקים שהם משטחים מחומרים מתועשים המיוצרים בכל מידה ובמספר גוונים גדול ולבסוף משטחי שיש למינהם שמשולבים עם כיור לפי בחירתכם.

בקניית ארון אמבטיה חשוב לבדוק ממה עשוי הארון וארץ הייצור,מומלץ לרכוש ארונות אמבטיה תוצרת הארץ ולא מסין,בארונות המיוצרים בארץ יש לבקש חוות דעת מלקוחות ולראות איכות המוצרים המוגמרים לפני רכישה ,כמו כן שאלו לגבי הפרזול שאתם מקבלים בארון,האים פרזול טריקה שקטה או פירזול פשוט וכו’.

ביקשו אחריות על טיב הארון בכתב.

בררו לגבי מחיר ההובלה והתקנה,מומלץ ביותר לקחת התקנה מקצועית של החברה מה שיחסוך ממכם הפלת אחריות במקרה של בעיה בארון.

שיהיה בהצלחה.   

 

www.big-dil.com