הנצפים ביותר

מתנות קטנות – יתרונות גדולים

בעולם של צרכנים כוח הקנייה של לקוחות הינו גורם שיכול להקים או למוטט חברה, באופן די טבעי הלקוחות זזים לכיוון של נותני שירות אשר מוכנים להעניק שירות ברמה גבוהה ולא נחים לרגע בכל הקשור ליצירה של חוויית שירות יוצאת דופן שתגרום לכל לקוח לבחור פעם אחר פעם בשרות של חברה אחת על פני המתחרות שלה בתחום. מתנות ללקוחות יוצרות את מערכת היחסים בין צרכן לנותן שירות ובאותה הזדמנות מפיצה את המותג על גבי אותן מתנות.

 

הכרח בעידן המודרני

בזמנים בהם התחרות על תשומת ליבו של הלקח הינה קשה מאי פעם ישנה עבודה רבה אותה משקיעים בעלי חברות בשיווק ובפרסום יחד עם ביצוע של עבודת שימור מתמדת עבור לקוחות קיימים. אחת הדרכים שלימור הלקוחות הינה על ידי רכישה של מתנות ללקוחות אשר יכולים לשמש אותם בחיי היומיום ולספק להם ערך מוסף מן החברה בה בחרו עבור שירות מסוים וליצור את ההבדל של חברה אחת על פני יתר המתחרים שלה, שכן קל מאוד לעבור לצד השני בעולם ללא מחויבויות עבור צרכנים.

 

הטרנד של מתנות חברתיות

לא מעט בעלי עסקים רוצים לעשות יותר עבור הלקוחות שלהם אך באותה מידה חשוב להיות לגורם תורם לקהילה, דרך נפלאה לעשות זאת הינה בעזרת רכישה של מוצרים אשר מיוצרים על ידי אנשים בעלי צרכים מיוחדים אותם ניתן לאחר מכן להעניק בתור מתנות ללקוחות החברה, אשר ישמחו מאוד גם לקבל את אותן המתנות וגם להיות שותפים לנתינה חברתית שתומכת בכל קצוות הקהילה יחדיו. מתנות מסוג זה שייכות לעולם שלם של מוצרים החל מאריזה של בונבוניירות ועד ללוחות שנה מעוצבים, כך שניתן לבצע רכישה של מתנות שיכולות להתאים בצורה טובה לסוג הלקוחות של כל בעל חברה שמעוניין לקחת את המושג “ערך מוסף” כמה צעדים קדימה.