הנצפים ביותר

לנה דל ריי בגני התערוכה תל אביב – כרטיסים יגמרו במהירות ?

לנה דל ריי בישראל במופע חי

אם ביקשתם מופע חי איכותי ובלתי נשכח, מופע גדול ומחשמל – קיבלתם – Lana Del Reyבישראל! הכוכבת הגדולה של ז’אנר האינדי המודרני תגיע לארץ בחודש אוגוסט ותזכה אותנו במיטב שיריה ולהיטיה. הזמרת, אשר נולדה כאליזבט וולרידג’ גראנט למשפחה נוצרית דתית בעלת מסורת של שירה בכנסייה, החלה להיות מושפעת ממשפחתה כבר בגיל 14, והצטרפה לסבתה לשירה זו. בהמשך חייה, במהלך לימודיה האקדמאים, למדה גיטרה מבן דודה והחלה להתמקצע בכלי תוך שילוב השירה, הכלי המרכזי של הכוכבת. הקפיצה הגדולה הייתה שעה שחתמה בחברת התקליטים Stranger Recordsאשר הפיקה את להיטיה המפורסמים ביותר.

אלבומי אולפן ואוספים מכל הסוגים

במרוצת 9 שנות פועלה של הזמרת – הספיקה להפיק 8 אלבומים שהם עולם ומלואו: אוספי הופעות חיות ואלבומי אולפן הוצאו והופקו כמו לחמניות, כשמיטב השירים של Lana Del Reyמבוטאים בהם. ניתן למצוא שירים מז’אנרים שונים החל מוירטואוזיות חסרת פשרות ועד לשירה מלנכולית ואיטית המבקשת לחדור לרגשותינו. וכמו כל שיר ואלבום מזוקק היטב המגיע ממעמקי הנפש הפצועה, גם לנה הפיקה את אלבומיה מתוך התמודדות אישית עם התמכרות לא פשוטה.

לנה דל ריי והמלחמה באלכוהול

לנושא זה הקדישה הזמרת את כל מרצה. בתקופה בה החל מה שנראה הזינוק הכוכבי של הזמרת ב 2005, עת נגנז אלבומה הראשון בחברת Points Records 5, החלה הזמרת להשתלב בארגונים רבים למניעת אלכוהוליזם בקרב בני נוער. לנה דל ריי בעצמה למדה בפנימייה עקב נטייתה לאלכוהול בשנות נעוריה.

מתוך הצרה תצמח הישועה – הצלחה מסחררת וסיבוב הופעות שלישי

הופעתה של Lana Del Reyבישראל תתקיים כחלק מסיבוב ההופעות השלישי שלה, בגני התערוכה שבתל אביב ב-20 באוגוסט. בהופעה ישולבו כל להיטיה הגדולים, בשילוב עם שירים אזוטריים ואישיים יותר איתה בחרה לחלוק עמנו. כרטיסים להופעה ניתן להשיג באמצעות אתר האינטרנט של חברת MegaTickets. מומלץ לפעול מהר כדי להשיג כרטיסים, שכן הביקוש רב וכמות הכרטיסים בהחלט מוגבלת (15,000 מקומות בלבד).

רכישת כרטיסים ללנה דל ריי