הנצפים ביותר

תשקיעו בכלב שלכם

בצורה אידיאלית, כל כלב שנמצא תחת ההשגחה והטיפול של הבעלים שלו צריך לקבל את החיסונים השנתיים, את הבדיקה התקופתית אצל הוטרינר, משחקים עם הבעלים ויציאה לטיול כמה פעמים ביום עבור הטלת הצרכים והוצאת אנרגיה נוספת שנשארה לפני סגירה של היום כולו בבית למנוחה.

בנוסף לכל אלה ישנו המרכיב החשוב של מים ואוכל עבור הכלב.

חשוב להשאיר תמיד מים צוננים וטריים שהכלב יוכל לשתות כמה שצריך, יחד עם קערה של אוכל כמה פעמים ביום. אבל איך יודעים לבחור את האוכל שטוב לכלב שלכם?

 

לבחור את סוג האוכל

יכול להיות שהוטרינר יוכל להמליץ לכם רק על סוג מסוים של אוכל לכלב או על כמה, מה שחשוב בסופו של יום זה ההיכרות שלכם עם הכלב ועם מה שעושה לו טוב, יחד עם עוד כמה פרמטרים חשובים.

1. התאימו את האוכל לכלב לפי גיל, צרכים מיוחדים, גזע וגודל. דבר זה יעזור לכם בסינון הראשוני של סוגי האוכל לכלבים שנמצאים על המדף.

2. בדקו את המחירים. זה שהאוכל של חברה אחת זול יותר משל חברה אחרת אין זה אומר כי הוא פחות איכותי.

3. בדקו את הערכים התזונתיים כאשר רצוי להעדיף אוכל לכלב שמגיע עם כמה שיותר אחוזים של בשר, שזה הרכיב הראשון ברשימה של הרכיבים. כמה שיותר חלבון מן החי הרי זה משובח.

4. בדיוק כמו באוכל שלנו חשוב שהאוכל של הכלב יגיע ללא חומרים משמרים מלאכותיים.

5. כל התוספים(סיבים תזונתיים, פירות וירקות) שנועדו להעשיר את האוכל של הכלב הינם בגדר בונוסים, אז כדאי לחפש שקי מזון כאלה.

6. אל תחששו לנסות מוצרים חדשים שנכנסים אל שוק האוכל של בע”ח, אולי תגלו מוצר חדש ואיכותי שהופך את הכלב שלכם לצעיר ורענן יותר מאי פעם…