הנצפים ביותר

תנו צאנס לאהבה

רוב בני האדם מחפשים אחר זוגיות. חלק לתקופה ארוכה וחלק לזמן קצר יותר אבל כולם אוהבים להיות עם עוד אדם במיטה כאשר אנחנו מעוררים לעוד יום חדש.

לדעת לבחור את הבן זוג הנכון הינו בגדר משימה בלתי אפשרית, שכן אנשים רבים יאמרו לכם שהם מצאו את האדם שלא היה “מושא החלומות” בשנים הראשונות לרווקות. יכול להיות שאנשים מתבדרים ומשתנים ויכול להיות שאנשים יודעים לבחור את האדם שנכון עבורם למרות נטיות כאלה ואחרות לבחור רק לפי פרמטר שתמיד הכזיב.

אז נאמר שנרשמתם כמו רוב החברים הרווקים שלכם שמחפשים זוגיות לאחד מאתרי הכרויות המוכרים והאיכותיים, מה הלאה? איך אתם יודעים לבחור את האדם איתו אולי תבלו זמן ניכר במערכת יחסים פורייה ומאושרת?

 

הכירו את מה שעושה לכם טוב

לא, לא מדובר במשיכה הרסנית שסופה לכלות את אחד מכם או את שניכם עד כלות, חפשו אחר אדם שגורם לכם פשוט להרגיש טוב. שמחים יותר. שלמים יותר. הכי הרבה מעצמכם ולא חיקוי חיוור של מי שאתם באמת.

וותרו על סממנים חיצוניים

אהבה מגיעה בשלל של צורות. היא יכולה להיות שחורה היא יכולה להיות לבנה. היא יכולה להיות מתולתל היא יכולה להיות חלקה. היא יכולה להיות מלאה היא יכולה להיות גבעולית.היא יכולה להיות אירופאית והיא יכולה להיות הכי ישראלית.

אל תדבקו בסימנים מכיוון שמראה עיניים יכול לכשף ולהטעות אתכם, ועד הרגע בו תתעוררו יכול להיות שתמצאו את עצמכם עם האדם שהכי שונה מכם והיא לא מכיר אתכם באמת.

תנו צ’אנס לאהבה

אתרי היכרויות יכולים להיות דבר חמקמק, לכן הקפידו להיות מחוברים ולענות לכל מי שפנה אליכם, גם אם תסרבו בנימוס זה עדיין יכול לתת פתח לאחר להראות עוד צד שלו שאולי כן יעניין אתכם אחרי הכל? אהבה לא חייבת להיות ממבט ראשון.