הנצפים ביותר

תכשירים טיפוליים : בעיות עור ים המלח

התמודדות עם בעיות עור אינה פשוטה בכל גיל, בקרב הישראלים ישנם רבים המגיעים אל ים המלח אחת למספר חודשים בכדי למצוא הקלה לבעיות העור. המינרליים של ים המלח מביאים עמם סגולות בריאות חיוניות לאלו הסובלים מבעיות עור.

איך לטפל בעור יבש?

מקרים שגרתיים של יובש בעור בעקבות מזג האוויר או שינויים הורמונליים מטופלים באמצעות קרם לחות רגיל. תכשירי עור יבש ים המלח מומלצים במקרים של בעיות עור יבש חוזרות, התכשירים מכילים ומרי הזנה, לחות ומינרליים, הם מומלצים לשימוש לגברים ונשים. תכשירי בעיות עור ים המלח משווקים בכל רחבי העולם, גם בסקנדינביה הרחוקה נעשה שימוש בתכשירי ים המלח.

טיפול מיוחד בעזרת מוצרי ים המלח

סדרת בעיות עור ים המלח משמשת גם לטיפול בפסוריאזיס, החולים במחלה הכרונית מכירים היטב את סגולות המרפא של ים המלח. בעזרת מוצרי פסוריאזיס ים המלח ניתן להביא להקלה משמעותית בתופעות הלוואי ולשפר פלאים את מראה העור. תכשירי בעיות עור ים המלח מומלצים לחולי פסוריאזיס.

בעלי עור בעייתי ורגיש מתבקשים להקפיד על שימוש בתכשירי טיפוח איכותיים בלבד, תכשירים המכילים חומרים מובחרים תוך צמצום בחומרים המעוררים תגובות אלרגיה בעור. סדרת מוצרי ים המלח מציעה לבעלי עור בעייתי תכשירי טיפול מיוחד ים המלח וגם מוצרי ים המלח נגד כאבים.