הנצפים ביותר

תיקים לנשים מראים לא רק על יופי אלא גם על אופי

אולי זה קצת שטחי אבל תיקים לנשים לפעמים גם מראים לנו לאיזו שטחיות העולם התדרדר וכמה שזה כבר לא באמת שטחי אלא נורמה. מה הכוונה? הכוונה היא שהיום להיות כוסית זה כבר לא מילה גסה וכל אחת רוצה להיות כזאת. אני לא אומר שזה בסדר או לא בסדר אלא רק שזה המצב. בדור של היום שכל כוכבת מצטלמת בעירום ברגיל והתרבות האמריקאית משתלטת על חיינו זה כבר לא כזה מוזר שבחורה מצטלמת בצורה כל כך פרובוקטיבית, הבעיה מתחילה כאשר אחרי זה יש עליה בהטרדות המיניות בגלל זה. אני לא פה בשביל לדבר על נושא כואב זה על על תיקים לנשים.
כמו בבגדים שהפכו יותר ויותר קצרים, יותר בולטים, יותר שקופי כך גם צצו תיקים יותר חדים, מתוחכמים וסקסיים לנשים כמו התיקי קלאץ’ עם הניטים או תיקי הקטיפה העדינים אבל מלאי עוצמה שקטה.

אילו סוגי תיקים לנשים לכוסיות יש?

אוקי אז למה שנתבייש להגיד את המילה הזאת הרי זה נכון, אבל עדיין שאומרים אותה זה מביך אותי, בכל אופן זאת האמת וישת תיקים לנשים שמיועדים למי שרוצה להיראות כוסית ולא מתביישת בזה.
תיקי קלאץ’ – תיקים קטנטנים ומעט יותר גדולים מארנק שיכולים לבוא עם מעט נפח או דקים כמו מעטפה, התי נועד כדי להכניס ארנק, מפתח, ליפסטיק ויאללה ביי. לתיק רצועה שאותה ניתן להסיר ואז ללכת איתו פשוט ביד. כך הפ הפריט למעין חובה בדיוק כמו נעליים. בכל שטיח אדום יש תיק קלאץק מהמם שעולה אלפי דולרים ביד של הכוכבות וכל אחת מנסה לשחק אותה ולחדש. לאחרונה צצו תיקי קלאץ’ מפלסטיק קשיח בצורת קופסה. הכי לא נוח אבל הכי כוסית שיש.
תיקי גב – כשמם כן הם אבל ממש לא. תיקי גב היום הפכו לעניין אופנתי וקצת פרקטי. מספיק שיש לך חצי ספר ללימודים או לעבודה וזו כבר סיבה טובה מאוד לשים על עצמך תיק גב של כוסית מעור עם ניטים ופרנזים, פריט מהמם לכל הדעות וגם נוח בהרבה מהתיק הקודם שדיברנו עליו.
תיק נשיאה – תיקים לנשים קטנים גם כן שאפשר לשאת אותם ביד באמצעות רצועה קטנה שמחוברת לחלק העליון של התיק בדרך כלל. תיק מהמם ויפה, שיש בו גם פרקטיקה וגם את הסטייל של תיק קלאץ’. מומלץ מאוד לכל בילוי.

כדאי להשקיע בתיקים לנשים יקרים?

אם את מיליונרית אז בוודאי אבל אם את עוד בחורה ממוצעת שרוצה לשחק אותה מינימום מיילי סיירוס או איוונקה טראמפ אז תעשי טובה וקני לך חיקוי. חיקוי טוב שווה הרבה יותר מתיק אמיתי מפני שאפשר להחליף אותו בתדירות גבוהה יותר וגם ככה לאף אחד מהחברים שלך לא אכפת ולמי שכן אז הוא מעפן. שגבר יראה אותך עם תיק פצצה זה יוסיף לך המון גם עם זה לא עור אמיתי ויש דגמים מעלפים. מספיק שתכנסי לאינטרנט ותקלידי תיקים לנשים כדי שתביני כמה אופציות יש לך. תהני!

Â