הנצפים ביותר

תיקונים לאייפון – כל מה שרציתם לדעת!

אין ספק כי מכשיר האייפון הוא המכשיר הסלולארי הטוב ביותר מבין כל המכשירים המוצעים בשוק, עם זאת יש לו גם חסרון מאוד בולט: המכשיר רגיש מאוד ונוטה להתקלקל לעתים קרובות. התיקונים לאייפון הם מורכבים מאוד ולכן חייבים להתבצע רק בידי אנשי מקצוע מיומנים. לא כל אחד יכול להיכנס לקרביו של המכשיר המורכב ולבצע תיקונים לאייפון בהצלחה. 

  תיקונים לאייפון – התקלות הנפוצות

  • הורדת אפליקציות בלתי מורשות או בעייתיות לאייפון עלולה לגרום לנזקים ולתקלות במכשיר.
  • מסך המגע רגיש ועלול להישבר או להיבדק כתוצאה מנפילה או חבלה.
  • שקע הטעינה משמש במכשיר האייפון גם כחיבור למחשב, הפונקציונליות הכפולה שלו עלולה לגרום לשחיקתו. הרבה תיקונים לאייפון הם תיקונים והחלפה של שקע הטעינה.
  • כפתור הבית הוא הכפתור הנמצא בקדמת האייפון. אחד התיקונים הנפוצים ביותר במכשיר האייפון הוא החלפת כפתור הבית.
  • תיקונים לאייפון נוספים הם  תיקון האנטנה הסלולארית, החלפת המיקרופון או הרמקול, תיקון או החלפת מנגנון הרטט ורכיבי חומרה נוספים כמו מעבד, זיכרון פלאש ועוד.

 

תיקון מסך לאייפון – הכול על התיקון הנפוץ ביותר

התקלה הנפוצה ביותר במכשיר האייפון היא שבר או סדק במסך המגע. 

 כדי לבצע החלפת מסך לאייפון  קודם כל יש לפרק את החלק האחורי של המכשיר, להפריד את הסוללה, לפרק את מנגנון הרטט ואת המצלמה. רק אח”כ מגיעים למסך עצמו. החלפת המסך היא תהליך מורכב המחייב היכרות מעמיקה עם המכשיר וכל חלקיו. כדי לפרק ולהרכיב בהצלחה את מסך האייפון יש צורך במיומנות טכנית גבוהה וניסיון.

כאשר אתם מבקשים לבצע החלפת מסך לאייפון, רצוי לבקש מסך מקורי. אומנם, החלפת מסך מקורי יקרה יותר, אך ההשקעה כדאית. מסך לא מקורי עלול לגרום לתקלות חוזרות ולבעיות אחרות בהפעלת המסך והמכשיר.