הנצפים ביותר

תיקון מחשבים ניידים

תיקון מחשבים ניידים שונה מאוד תיקון מחשבי PC, מחשב PC ניתן לפתוח בקלות בד”כ ע”י 2 או3 ברגים, וניתן להחליף כל חלק בקלות ע”י פירוק של מספר ברגים והרכבה של החלק החדש, החלק המורכב ביותר במחשב PC הוא הלוח אם שדורש פירוק של כ6 ברגים.

לא כך במחשבים ניידים, ראשית ע”מ לפרק את הלוח אם יש צורך בפתיחה של המחשב הנייד דבר שיש צורך בידע ע”מ לבצע אך אפילו פעולות פשוטות כמו החלפת מאווררים או אפילו ניקוי מחשב דורש ידע כיוון שצריך לדעת איך לפתוח את המחשב ע”מ לא לשבור שום דבר.

דבר נוסף זה היכולת של הטכנאי או בית העסק לספק חלקים, במחשב נייח PC, החלקים הם סטנדרטים, לא כך במחשבים ניידים אשר צריך מאווררים מיוחדים שיתאימו לתושבת, ולעיתים יש מאוררים בגדלים מיוחדים, במחשבים רגילים מספיק שתרכוש מקלדת לא משנה איזה וזה יתאים, במחשב נייד צריך להתאים מקלדת מיוחדת למחשב וכנ”ל לגבי מסך, במחשב רגיל תוכל לחבר כמעט כל מסך למחשב נייד יש צורך להתאים מסך.

כל הדברים האלו הם ע”מ להסביר כי לתיקון מחשב נייד יש צורך במעבדה מקצועית, עם צוות מקצועי ובעל ניסיון, חלקים זמינים במלאי וציוד תיקונים מתקדם.

בבלוטק שירות ואחריות תמצאו את כל הדברים האלה במקום אחד, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם ממגוון השירותים והתיקונים שאנו מציעים.

בלוטק שירות ואחריות:

החלפת לוחות אם, ניקוי והחלפת מאווררים, החלפת דיסקים קשיחים, שדרוג זיכרון, החלפת מקלדות / משטח עכבר, החלפת מסכים למחשב נייד, תיקון שקעים, מכירת סוללות ומטענים, החלפת כונן דיסקים, תיקון כרטיסי מסך למחשב נייד, תיקון כרטיס רשת אלחוטי למחשב נייד, תיקון יציאות USB, תיקון שקע חשמל, תיקון שקע אודיו, תיקון שקע HDMI, ניקוי מחשב מקורוזיה.