הנצפים ביותר

תחום הנדלן מעניין אתכם, מה שצריך לדעת על קורסים להכשרת מתווכים

תחום הנדלן מעניין אתכם? מה שצריך לדעת על קורסים להכשרת מתווכים

 תחום הנדל”ן צובר תאוצה בשנים האחרונות. יותר ויותר אנשים מעוניינים להשתלב בו וללמוד את רזי המקצוע . בית הספר לנדל”ן פורש בפניכם מגוון של קורסים: קורסים להכשרת מתווכים, לימודי שמאות מקרקעין, קורסי יועצי משכנתאות וקורסי יזמות והשקעות בנדל”ן.

 קורס להכשרת מתווכים מספק בידכם את כל הידע לו אתם זקוקים על מנת לעבור בהצלחה את מבחני ההסכמה לרישיון תיווך מקרקעין  ולעסוק כמתווכים מקצועיים, לימודי שמאות מכינים אתכם היטב לקראת מבחני ההסמכה של מועצת השמאות בישראל. זה המקום לציין כי על מנת להצליח ולשגשג חייבים להתקיים שני תנאים: תשוקה למקצוע וידע עשיר. אתם מביאים איתכם את העניין והסקרנות ואנו נספק את הידע הרחב ומעמיק.

 מה מעניקה לכם תעודת הסכמה זו?

 רישיון, שבלעדיו לא תוכלו לעסוק בתחום הנדל”ן, ובזכותו תיפתחנה בפניכם דלתות רבות. תעודת הסכמה של קורס הכשרת מתווכים מאפשרת לכם להשתלב בקלות בשוק העבודה בתחום שכה מרתק אתכם, בין אם כשכירים-  משרדי תיווך ושיווק נדל”ן, חברות יזמות, חברות השקעות, חברות קבלני בניין, ובין אם כעצמאיים בעלי משרד פרטי משלכם.

 מהם התכנים הנלמדים בקורס?

קורסים להכשרת מתווכים מעניק למשתתפים את כל הידע הנחוץ לעבודת השטח, לרבות כלים משפטיים שימושיים בתיווך מקרקעין ושיווק נכסים. הקורס משלב הרצאות פרונטאליות עם תרגולים מעשיים והכנה לבחינת ההסכמה.  קורס נדל”ן זה חולש על כל האספקטים בהם אתם עשויים להיתקל בעבודתכם, ומצייד אתכם בידע הרלוונטי. מבין התכנים הנלמדים בקורס: חוק המתווכים, חוק הגנת הצרכן, חוק המקרקעין, תמ”א 38, חוקי המכר, חוק הגנת הדייר, חוק תכנון ובניה, חוק ההוצאה לפועל, חוק הירושה, פרקטיקה בתיווך, מפגש עם לקוח ואיתור צרכים, בניית מערך שיווק , טיפול בהתנגדויות ועוד.

 אם תמיד חלמתם לעסוק בנדל”ן או אם גיליתם את האופציות הגלומות בו רק לאחרונה- למה שלא תעשו את זה כמו שצריך? הקורס מיועד לאלו מכם המעוניינים בהסבה מקצועית , לאלו מכם שתמיד שאפו לעסוק בנדל”ן, לאלו מכם שהתענינו בשוק הנדל”ן אולם מעולם לא עסוק בו לפרנסתם ולסוכני נדל”ן חסרי רישיון.