הנצפים ביותר

תוכנת הפקת חשבוניות בחינם

במאמר הבא נדבר על תוכנת הפקת חשבוניות בחינם ועל היתרונות הרבים שהיא מספקת לכל עסק אשר מעוניין לחסוך זמן וכסף, ולייעל את הפן הפיננסי של עבודתו.

מהי חשבונית?

חשבונית היא מסמך לתיעוד עסקאות הממולא על ידי בעל העסק כשהוא מוכר מוצר ללקוח או מספק לו שירות. תיעוד העסקה הינו חשוב וחובה על פי החוק להוציא חשבונית על כל עסקה, כיוון שלפי סכום החשבוניות הכולל של בית העסק בתקופת זמן נתונה, מקבל העסק ממס הכנסה שומת מס מתאימה, ובנוסף, אם הלקוח הוא בעל עסק בעצמו הוא צריך את החשבונית כי באמצעותה הוא מקבל החזרים ממע”מ בגין הוצאות עסק. הפרטים שבעל העסק ממלא בחשבונית הם – פרטי העסק, מהות העסקה, פרטי הלקוח, וסכום העסקה כולל ולא כולל מע”מ.

הדרך הישנה להוצאת חשבוניות – פנקס החשבוניות

הדרך הישנה להוצאת חשבוניות היא באמצעות פנקס החשבוניות. בעל העסק רוכש את פנקסי החשבוניות בחנות לציוד משרדי או מבית דפוס, וממלא בה ידנית את כל הפרטים. הבעיה בשיטה זו היא שהיא עולה כסף וכרוכה בבזבוז זמן. הכסף שבעל העסק מוציא בשיטת הוצאת החשבוניות באמצעות פנקס חשבוניות, הוא עבור הפנקס עצמו ועבור המעטפות והבולים, והזמן שמתבזבז באמצעות שיטה זו הוא בגין ההגעה לדואר וההגעה לבית הדפוס.

הדרך החדשה להוצאת חשבוניות – תוכנה להפקת חשבוניות ממוחשבות

הדרך החדשה להוצאת חשבוניות היא באמצעות תוכנת הפקת חשבוניות הניתנת להורדה דרך האינטרנט, ודרכה מפיקים חשבוניות בחינם. באמצעות תוכנת הפקת חשבוניות ניתן לחסוך זמן וכסף. ראשית, ניתן לחסוך את הכסף שמשלמים על פנקסי החשבוניות ואת הזמן הכרוך בהגעה לבית הדפוס או לחנות לציוד משרדי. שנית, החשבוניות נשלחות באמצעות המייל ובכך חוסך בעל העסק את עלות המעטפות והבולים, ואת זמן ההגעה לדואר על מנת לשלוח את החשבוניות. בנוסף באמצעות תוכנת הפקת חשבוניות, עוסקים מורשים ופטורים חוסכים את עלות השימוש בשירותי רואה חשבון כיוון שתוכנה זו מבצעת את כל עבודת הנהלת החשבונות שרואה חשבון נוהג לבצע. כמו כן תוכנת הפקת חשבוניות מאפשרת לשפר את השירות ללקוח כיוון שבאמצעותה הוא מקבל את החשבוניות מידית דרך המייל.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית