הנצפים ביותר

תוכנות האנימציה הטובות ביותר בשוק

על מנת ליצור אנימציה ייחודית ומרשימה, עליכם להשתמש בתוכנה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. להלן רשימה של תוכנות האנימציה המובילות כיום.

תוכנות לאנימציה דו ממדית

Toon Boom Studio

תוכנה זו היא הדובדבן שבקצפת בכל הנוגע לתוכנות אנימציה עבור משתמשי האינטרנט. זוהי למעשה אפליקציה פרקטית אשר נוצרה בידי אנימטורים עבור אנימטורים. זוהי הבחירה המושלמת עבור אלה המעוניינים ליצור אנימציות מקוריות בעצמם.

Animationish

תוכנה זו פותחה בהתבסס על ההנחה כי תוכנות בידור צריכות להיות פשוטות ונוחות לתפעול, וכי רק בסביבה כזו אפשר ליצור ביעילות דמויות מונפשות, מצחיקות ומיוחדות. התוכנה הזו מעולה למתחילים, המעוניינים ללמוד ולהכיר את יסודות האנימציה.

Flash

אדובי פלאש נמצאת בשוק מזה זמן רב, ויש לה שימושים רבים ומגוונים. היתרון שלה הוא שהיא קלה לשימוש, אך החיסרון הוא שאין בה מספיק כלים להם זקוקים אנימטורים ומעצבים. מסיבה זו, פלאש נכשלה בהשגת ההכרה מצד אנימטורים בכירים. בנוסף, היא דיי יקרה.

תוכנות לאנימציה תלת ממדית

באופן כללי, אנימציה תלת ממדית היא תחום עיסוקם של המקצוענים. יחד עם זאת, התוכנות הבאות מנגישות את הסוג הזה של אנימציה לקהל הרחב והביתי.

3D Studio Max

התוכנת אנימציה הזו מגיע למקום הראשון כאשר מדובר במחיר: היא התוכנה היקרה ביותר ברשימה הזו. למרות שהיא כלי פופולרי עבור ארכיטקטים ומעצבים תעשייתיים, היא מצאה תמיכה דיי רחבה בתעשיית הסרטים ומשחקי הוידאו.

Maya

תוכנה זו הולכת ונהפכת לבחירה הראשונה של תעשיית הקולנוע, משום שהיא מאפשרת מגוון רחב של אופציות לתלת ממד, כגון משחקי אור וצל שונים. מאיה היא תוכנה שניתנת להתאמה אישית, ובין היתר היא מאפשרת אינטגרציה עם תוכנות צד שלישי רבות. מסיבה זו, מאיה היא הבחירה הראשונה של אנימטורים ואולפנים רבים. ניתן להוריד בחינם את מהדורת הלימוד של התוכנה, והדבר מומלץ ביותר לפני רכישתה המלאה.

Lightwave

תוכנה זו מיועדת למקצוענים שבינינו, ונעשה בה שימוש נרחב באולפני טלויזיה וסרטים רבים. התוכנה אינה קלה לשימוש ודורשת התמקצעות באפשרויות השונות שהיא מציעה. יחד עם זאת, ניתן ומומלץ להוריד גירסת נסיון של 30 ימים.