הנצפים ביותר

תוכנה לניהול עסק והפקת חשבוניות ממוחשבות

עוסקים פטורים ומורשים רבים לא מצליחים לנהל ביעילות את הפן החשבונאי של עבודתם. העוסקים עסוקים בדברים רבים כגון – שיווק, מכירה, אספקה, והעבודה עצמה. בנוסף הם גם צריכים לנהל בעצמם את כל עבודתם החשבונאית, וזה מייצר להם לחץ. הדבר הטוב ביותר שהם יכולים לעשות עבור עצמם כדי לייעל את עבודתם הוא להשתמש בשירותי תוכנה לניהול עסק הניתנת להורדה מהירה דרך האינטרנט ומפיקה חשבוניות בחינם.

תוכנה לניהול עסק

ללא תוכנה לניהול עסק קשה יהיה לעוסק הפטור או המורשה לבצע רישום מדויק של הכספים הנכנסים והיוצאים של העסק ולקבל עליהם תמונה מדויקת, מה שמביא בין השאר להחלטות כלכליות לא נכונות. כשהנתונים שמורים בקבצי אקסל, קשה למצוא אותם ומדובר גם בכר פורה לטעויות. תוכנה לניהול עסק מאפשרת לך לשמור את כל הנתונים במקום אחד, ומפיקה עבורך דוחות חשובים שנותנים לך תמונה מדויקת של מצב העסק שלך, וניתן להתעדכן בכך מכל מקום ובכל זמן היות והתוכנה היא אינטרנטית ולא מותקנת על מחשב ספציפי.

יתרון גדול של תוכנה לניהול עסק הוא שהיא מוציאה חשבוניות בחינם. החשבונית כוללת חיתום דיגיטלי ונשלחת אל הלקוח דרך האי מייל. כל שעל בעל העסק לעשות הוא להזין את נתוני החשבונית ואת המייל של הלקוח, והלקוח מקבל את החשבונית באופן מידי, לשביעות רצונו. החישובים מראים כי עלות השליחה של חשבונית אחת היא 3 שקלים אם לוקחים בחשבון את עלות המעטפה והבול ואת עלות הזמן שלוקח להגיע לדואר ולחזור ממנו, כך שבשנה אחת מדובר בהוצאה של אלפי שקלים שהשימוש בתוכנה חוסך לכל עסק.

כל עוסק חייב להפיק ולמסור ללקוח שלו חשבונית מס לאחר שהיא סיפק לו שירות או מכר לו מוצר. אחת לשנה הוא חייב לדווח למס הכנסה על הכנסותיו ולקבל בגינן שומת מס בהתאם. לכן הוא חייב לנהל ספר חשבונות מסודר על מנת לבצע רישום מדויק של ההכנסות. תוכנה לניהול עסק מאפשרת לעוסק לנהל רישום ספרים מדויק ואף לשלוח את דוחות המס למס הכנסה בלחיצת כפתור, כך שהכסף שהעוסק משלם לרואה החשבון שלו נחסכת ממנו, כי התוכנה כבר מבצעת עבורו את עבודת רואה החשבון.

 

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית