הנצפים ביותר

תוכנה לניהול עסק והוצאת חשבוניות ממוחשבות בחינם באינטרנט

חשבונית מס היא מסמך לתיעוד עסקה שבמסגרתה בעל עסק או עוסק מספק מוצר או שירות ללקוח ובתמורה הלקוח משלם עבורם. החשבונית משמשת את בעל העסק על מנת להראות למס הכנסה שבוצעה עסקה ולקבל שומת מס בהתאם והיא משמשת גם את הלקוח במידה והוא עצמו בעל חברה או עוסק, שכן באמצעות הצגתה הוא מקבל החזרים ממע”מ. חשבונית מס כוללת את הפרטים של העסק, מהותה של העסקה, סכום העסקה כולל ולא כולל מע”מ, ואת הפרטים של הלקוח.

ישנן שתי דרכים להפקת חשבוניות מס

פנקסי חשבוניות – באמצעות דרך זו, כל החשבוניות ממולאות ידנית ונשלחות בדואר. שיטה זו כרוכה בתשלום על פנקסי חשבוניות, מעטפות ובולים, ובזמן המתבזבז על רכישת הפנקסים והשליחה. חשבוניות המופקות באמצעות תוכנה לניהול עסק – שיטה זו היא עדיפה בהרבה על פני השיטה הראשונה, היות והחשבוניות מוצאות בחינם על ידי התוכנה, והן נשלחות במייל, כך שבעל העסק חוסך את עלות פנקסי החשבוניות, המעטפות והבולים, ואת הזמן הכרוך בהגעה לבית הדפוס או לחנות מכשירי הכתיבה כדי לרכוש את הפנקסים, ואת הזמן הכרוך בהגעה לדואר על מנת לשלוח את המעטפה. בנוסף תוכנה לניהול עסק גם חוסכת לעוסקים מורשים ופטורים את הכסף שהם משלמים לרואה החשבון, כיוון שהיא כבר מבצעת את עבודתו, וביתר יעילות. כמו כן השירות ללקוח משתפר כי תוכנה לניהול עסק שולחת את החשבוניות דרך המייל והוא מקבל אותן מידית. בנוסף, המראה של החשבונית שמוציאה תוכנה לניהול עסק הינו מתקדם יותר מאשר המראה המיושן של החשבונית מפנקס החשבוניות.

התוכנה משפרת את הפן הפיננסי של העסק

תוכנה לניהול עסק מייעלת מאוד את כל הצד החשבונאי של העסק כיוון שכל הנתונים נשמרים בתוכה והיא מבצעת את החישובים השונים בעצמה, וכמו כן ניתן באמצעותה להוציא דוחות שונים על מצב העסק. התוכנה נותנת תמונה ברורה של המצב הפיננסי של בית העסק וניתן להתעדכן עליו בכל זמן ומכל מקום היות והתוכנה היא אינטרנטית ולא תוכנה המותקנת על מחשב ספציפי.

תוכנה ידידותית למשתמש

התוכנה ידידותית למשתמש ואינה דורשת ידע מוקדם במחשבים. הליך ההרשמה אליה הוא פשוט מאוד ולאחריו המשתמש מקבל שם משתמש וסיסמה ויכול להתחיל לעבוד עמה וליהנות מיתרונותיה.

 

 

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית