הנצפים ביותר

תוכנה להפקת חשבוניות מס בחינם

באינטרנט יש הרבה מאוד תוכנות טובות הניתנות להורדה בחינם, ואחת מהם היא תוכנה להפקת חשבוניות שבאמצעותה ניתן לנהל את העסק ביעילות מבחינה חשבונאית, ולהוציא חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נפרט על תוכנה להפקת חשבוניות ממוחשבות בחינם ועל שלל יתרונותיה.

תוכנה להפקת חשבוניות – יתרונות רבים

חשבונית היא מסמך המשמש לתיעוד של עסקאות. את החשבוניות מראה בעל העסק כל תקופת זמן נתונה למס הכנסה ומקבל מהם שומת מס מתאימה. כל חשבונית כוללת את המספר החשבוני שלה, פרטי העסק, מספר ע.מ, מהות העסקה, סכום העסקה כולל ולא כולל מס, פרטי הלקוח ואת חתימת בעל העסק.

הפקת חשבוניות באמצעות פנקס חשבוניות

פנקס החשבוניות הוא פנקס שבו יש חשבוניות שלכל אחת מהן יש מספר סידורי והיא מגיעה בשלושה העתקים בצבעים שונים. העתק אחת מגיע ללקוח, והשניים האחרים לבעל העסק כאשר אחד נשאר אצלו ואת השני הוא שולח למס הכנסה. החשבונית מפנקס החשבוניות ממולאת ידנית, ונשלחת אל הלקוח באמצעות הדואר.

הפקת חשבוניות באמצעות תוכנה להפקת חשבוניות

בשיטה זו בעל העסק ממלא את כל הפרטים במחשב, ובהרבה מקרים כל שעליו לעשות הוא רק להזין את סכום העסקה, כיוון שפרטי הלקוח כבר נמצאים בתוך המחשב. השיטה הזו לא עולה כסף, וכל מה שצריך לעשות זה להוריד את התוכנה ולהשתמש בה. יתרון גדול שטמון בשיטה זו הוא שהחשבוניות נשלחות דרך האימייל ואין צורך ללכת לדואר ולשלוח אותן.

מדוע הפקת חשבוניות ממוחשבות עדיפה על הפקת חשבוניות מפנקס חשבוניות?

  • היות ובשיטת הפקת חשבוניות באמצעות תוכנה להפקת חשבוניות החשבוניות נשלחות דרך המייל, לא צריך לבזבז כסף על בולים ומעטפות ואת הזמן על ההגעה לדואר.
  • שיטה זו אינה כרוכה בעלות של רכישת חשבוניות, כי לא מדובר כאן בחשבוניות ידניות ואין צורך אפילו להדפיסן על נייר, אלא פשוט להזין את הפרטים במחשב ולשלוח דרך המייל.
  • הפקת חשבוניות באמצעות תוכנה להפקת חשבוניות משפרת את השירות ללקוח היות ובאמצעותה הלקוח מקבל את החשבוניות באופן מידי ולא צריך להמתין שלושה ימי עסקים עד שהן תגענה באמצעות הדואר

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית