הנצפים ביותר

תוכנה להפקת חשבוניות בחינם – יתרונות רבים

עסקים רבים כבר הבינו את הפוטנציאל הרב של תוכנה להפקת חשבוניות לייעול העסק שלהם והתחילו כבר להשתמש בה וליהנות מיתרונותיה הרבים. במאמר הבא נסביר מהי חשבונית מס וכמו כן נפרט על היתרונות שמספקת לבעלי עסקים תוכנה להפקת חשבוניות.

חשבונית המס

חשבונית מס הינה מסמך המשמש לתיעוד של עסקאות, שבמהלכן נמכרו מוצרים או סופקו שירותים ללקוח על ידי ספק מוצר או ספק שירות. באמצעות החשבוניות בעל העסק מיידע את מס הכנסה שבוצעה עסקה, ואחת לשנה הוא ממלא דו”ח מס שנתי ובו העתקים של כל החשבוניות. החשבונית משמשת גם את הלקוח במידה והוא עצמו בעל עסק או עוסק ובאמצעותה הוא יכול לקבל החזר ממע”מ על הוצאות עסק. כל חשבונית כוללת את הפרטים של העסק, הפרטים של הלקוח וסכום העסקה כולל מע”מ ואת סכום העסקה ללא מע”מ.

היתרונות של תוכנה להפקת חשבוניות

  • תוכנה להפקת חשבוניות חוסכת לכל עסק כסף וזמן. באמצעות התוכנה החשבוניות נשלחות דרך המייל ובכך חוסך בעל העסק את עלות המעטפות והבולים ואת הזמן הכרוך בהגעה לדואר על מנת לשלוח את החשבוניות. שנית, באמצעות תוכנה להפקת חשבוניות בעל העסק חוסך את עלות פנקסי החשבוניות היות ואת החשבונית הוא מפיק ושולח במחשב, כך שאין כאן אפילו בזבוז של נייר. שלישית באמצעות התוכנה, עוסקים פטורים ומורשים כגון רופאים שמאים וסוכני ביטוח בכלל לא צריכים לשלם לרואה חשבון היות ואת כל עבודתו היא מבצעת, ויותר מהר.
  • תוכנה להפקת חשבוניות משפרת את השירות הניתן לכל לקוח היות והוא לא מקבל את החשבונית אחרי שלושה ימי עסקים, כמו שהוא נוהג לחכות לחשבונית מפנקס החשבוניות. הוא מקבל אותה באופן מידי אל המייל, ודרך המייל גם אין כל סיכוי שהחשבונית תלך לאיבוד.
  • לתוכנה יש מגוון פונקציות שמייעלות את העבודה החשבונאית של בית העסק. כל עוסק מורשה ופטור, מתעסק עם כל כך הרבה דברים, והצד החשבונאי גוזל ממנו זמן ואנרגיה. לשם כך יש את התוכנה, שמוציאה לו דוחות שונים, מראה לו את המצב הפיננסי באופן ברור, ואפילו שולחת בעצמה דוחות לרשויות המס.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר מסחר אלקטרוני ו  בניית אתר תדמית