הנצפים ביותר

תביעת ביטוח עבודות קבלניות

אם הקדמתם לרכוש לפני כל עבודה ביטוח עבודות קבלניות בחברת ביטוח הוגנת ואמינה תוכלו להיות בטוחים ורגועים גם ברגעים מלחיצים בהם עליכם להגיש תביעה להפעלת הביטוח. קהל הלקוחות שלנו נהנה מפוליסות ביטוח עבודות קבלניות המכסות את כל הסיכונים להם הם נחשפים במהלך הפרויקט, פוליסות עם התאמה מקסימלית לצרכים ולציפיות שלהם ובעיקר, פוליסה מתאימה עם כיסוי נכון והולם בעבור כל פרויקט.

 

בניגוד לפוליסות ביטוח אחרות אותן אפשר להסדיר פעם אחת בעבור שנים רבות של ביטוח בראש שקט ללא כל שינוי, עם פוליסות ביטוח עבודות קבלניות יהיה עליכם לעדכן ולהתאים את הביטוח בעבור כל עבודה מחדש. יש לעדכן את הפוליסה בהתאם לעלויות ולשווי הציוד והיקף העבודה בכל פרויקט.

 

מה כולל הכיסוי בביטוח?

 

עבודות קבלניות מביאות עמן צרכים דומים ושונים, ביטוח עבודות קבלניות סטנדרטי מכיל את הכיסויים הבאים:

 

ביטוח העבודה עצמה הכולל נזקים הנגרמים למבנים, לציוד הבנייה, לרכוש שלכם, לאתר עצמו, ישנה אפשרות לכסות גם נזקים העלולים להיגרם לעבודות הבנייה.

 

ביטוח אחריות צד ג’ הוא ביטוח חשוב מאוד בעבור כל קבלן, לא כדאי להתחיל יום עבודה ללא ביטוח עבודות קבלניות עם כיסוי צד ג’. בעבור אלו שלא מכירים את המושג נסביר כי זהו הכיסוי בפוליסה המכסה גרימת נזקים לרכוש של צד שלישי כתוצאה של עבודה בפרויקט הבנייה. כך למשל, מכסה סעיף זה פגיעה ברכב חונה בסביבת אתר הבנייה.

 

ביטוח אחריות מעסיק מגן על הקבלן מפני תביעות של העובדים בפרויקט, זהו הסעיף המגן על המעסיק מפני תביעות נזיקין של תביעות גוף עקב תאונות עבודה. כדאי לדעת, העובד יוכל לתבוע את המעסיק לקבלת פיצוי מעבר לתביעה אותה הוא מגיש לביטוח הלאומי.

 

איך אפשר לקבל גם ביטוח כזה? צרו קשר ונתאם את הפרטים.Â