הנצפים ביותר

שרים עם הפלייליסט

אין כמו חגיגה נעימה ותוססת של אירועים שבמסגרתם נפגשים עם אנשים שאוהבים ואיתם חוגגים את הימים המיוחדים ויוצאי הדופן של החיים. אחד הדברים המשותפים ללא מעט מן האירועים האלה הוא הקריוקי שכולם אוהבים בו להרגיש זמרים, גם אם הם לא ממש יודעים לשיר מבלי לזייף.

מן הרגע בו הוא יצר אל אוויר העולם ועד לעצם יום זה ניתן לראות כי בברים רבים מסביב לעולם כולו יש ערב של שירי קריוקי בו כל אחד יכול לקום ולתת ביצוע של שיר אהוב בנוכחות קהל, והיפנים שכללו את הקריוקי לכדי דבר שכולם אוהבים לבצע בצורה שהיא ממש לא חייבת להיות קשורה לפאב או לאירוע מיוחד. בארץ ישראל הקטנה הישראלים החלו את שירי הקריוקי עם ז’אנר מאוד מסוים והמשיכו אל עבר כיבוש לבבות כל העם עם גרסאות לכל להיט אפשרי שעוזר לכולם להרגיש בכיף רב את הערב המהנה.

 

עורכים מסיבה מושלמת

כולם מחפשים אחר פעילות שתעזור להעביר את הערב של המסיבה בצורה הכי מהנה שאפשר, ומלבד אוכל טעים והרבה חברה נעימה רבים בוחרים לשלב שירה עם קריוקי שמאפשרת לכולם לשיר מכל הלב את כל השירים שכולם אוהבים לשיר. הרי לא חייבים רק לאכול במהלך ערב שבו יש מוזיקת רקע וממש לא חייבים לרקוד לצלילי כל שיר שהתקליטן מנגן בפלייליסט שבחרתם לערב שלכם.

אפשר ליצור את השילוב המושלם בין כל אלה עם רשימה של שירים שאתם בטוחים שכל המוזמנים למסיבה אוהבים ובעזרת כל הציוד הנדרש שמכינים מבעוד מועד יוצרים את הפלייליסט המושלם שישאיר את כולם עם טעם של עוד וגרון צרוד מרוב שירה בקולי קולות שמקפיצה את כל האירוע שמתמלא בקצב ובאנרגיה הנכונים לו.