הנצפים ביותר

שירותי ניקיון לאחר הצפה

הצפה בבית או בעסק עלולה לגרום לנזק רב לתשתיות ולרכוש. ההצפה מסוכנת גם לבריאות הדיירים כיוון שתוך זמן קצר קורוזיה מתפתחת על מתכות וסימני עובש וכתמי רטיבות עם פטריות מתפתחים על גבי הקירות. לכן, מיד עם גילוי ההצפה יש לקרוא לחברה מקצועית המתמחה בשאיבת מי הצפות ולאחר ייבוש השטח חשוב לבצע ניקיון יסודי הכולל חיטוי ובמידת הצורך גם הדברה. ניתן לפנות לחברת שירותי ניקיון המציעה גם שירות של שאיבת הצפות וכך תחת קורת גג אחת מקבלים את כל הפתרונות הנדרשים וניתן לחסוך בעלויות וליהנות משירות מקצועי ואיכותי.

נזקי מים אחרי הצפה

הצפות יכולות לקרות ממגוון סיבות כגון פיצוץ בצנרת המים או צנרת הביוב, פיצוץ בדוד מים חשמלי (בוילר), הצפה או שיטפון בעקבות סערה ופגעי מזג האוויר, איטום לקוי בקירות החיצוניים של המבנה או פגמים באיטום הגג הגורמים לדליפות ולחדירת מים לפנים המבנה, נזקי מי תהום החודרים לחדרים תת קרקעיים, נזילות ממרזבים סתומים, חדירת מים מהמרפסת או מסביב למסגרת החלון. חשוב לדעת כי נזקי המים למבנה עלולים להיות קשים ובלתי הפיכים אם לא מטפלים בהצפה במהירות ובמקצועיות.

לאחר גילוי הצפה במבנה יש לסלק במהירות את המים באמצעות משאבות ייעודיות או בעזרת ביובית, סילוק המים הינו קריטי להצלת הרכוש ולמניעת הרס תשתיות והתפתחות קורוזיה ועובש. שאיבת הצפות אינה משימה של מה בכך ורק חברה מקצועית מסוגלת לבצע זאת במיומנות גבוהה ובמהירות. לאחר שאיבת המים וניקוזם מהמבנה יש לדאוג לייבוש איכותי של הקירות והרצפה באמצעות אוורור החדר או על ידי מכשור מתקדם לייבוש. לרוב מפנים את התכולה במבנה החוצה או מעמידים חפצים מעל פני המים כדי להקטין נזקים וכדי למנוע מקורוזיה להתפתח במוצרי חשמל רגישים.

חשוב לזכור כי רטיבות גורמת להתפתחות טחב, עובש ופטריות ואלה גורמים לריח רע, לכתמים לא אסתטיים הגורמים להפחתת ערך הנכס ודיירים עלולים לסבול מקשיי נשימה וממחלות שונות.

ניקוי אחרי הצפה

כאמור, שאיבת מי ההצפה מהווה את השלב הראשון לטיפול בנזקי ההצפה. לאחר ייבוש ואוורור מתחיל צוות חברת הניקיון לשטוף את הרצפה באמצעות חומרים איכותיים הכוללים מנטרל ריחות ומבצעים שטיפה וחיטוי גם של כלים סניטריים, ארונות, חיפויי קירות ואריחי קרמיקה. בנוסף, מנקים רהיטים שניזוקו בהצפה אך ניתן להצילם ולאחר ייבוש הריפודים וחומרי הגלם השונים, במיוחד עץ, מבצעים ניקיון מקצועי ומהיר כדי למנוע מנזקי המים להשחית את הריפוד ומסגרות העץ של הרהיטים השונים. כדאי לדעת כי ניתן להציל גם שטיחים שנרטבו באמצעות ייבוש מקצועי ושימוש בחומרי ניקוי איכותיים המיועדים לכך.

מומלץ אחרי הצפה לבצע פוליש לצחצוח ולהברקת הרצפה על מנת להחזיר את המראה הנקי והמבריק לריצוף. כמו כן, חברה מקצועית המציעה שירותי ניקיון אחרי הצפה תציע ללקוח גם צביעה מחדש של קירות המבנה לאחר ייבוש הקירות, הסרת כתמים, איטום במידת הצורך והסרת עובש וכתמי רטיבות.

לסיכום, עם גילוי ההצפה יש לקרוא מיד לחברת ניקיון מקצועית המתמחה בשאיבת הצפות וניקיון אחרי הצפה. החברה תדאג לייבוש תשתיות המבנה, הרהיטים והחפצים השונים ותבצע ניקיון יסודי כולל חיטוי על מנת להשיב את המבנה למצבו הקודם ולאפשר לדיירים לחזור לגור בו במהירות וללא סכנה לבריאותם.