הנצפים ביותר

שירותים חינם- האינטרנט לשירותכם

לאחר מאמץ, ההישג נראה יפה יותר, כך, לפחות, אומרים ספורטאים לאחר שהם מנצחים או זוכים בתחרות. מעטים מאוד, אם בכלל, אוהבים לנצח בגלל פרישת יריב, פציעתו או אמונתו היוקדת כי עלייה למזרן מול ישראלי תביא לסקילתו העתידית בכיכר העיר. גם בעולם המקוון והדיגיטלי, בו נדמה כי הכול מוגש לנו על כפית של כסף, עדיין אפשר, באם מתאמצים, למצוא שירותים חינם שלא רק שיכולים להוזיל את חיינו ואת הוצאותינו, אלא ממש להפוך את החיים לנעימים, פשוטים, מהנים ובריאים יותר. רק צריך לדעת איך והיכן לחפש.

דוגמאות לאותם שירותים חינם אינן חסרות. אפשר למצוא הדרכות בנושאים שונים בחינם, אפשר למצוא דפי מידע ואינפורמציה חיונית ללא עלות, אפשר לשאול כל שאלה בפורומים ולקבל תשובות, שגם אם הם לא מנותחות ומקצועיות לעילא, עדיין יכולות לעזור ולכוון אתכם לפיתרון אפשרי וכמובן, באמצעות התהליכים הדיגיטליים של מוסדות ציבור, ארגונים, רשויות ועסקים שונים, אפשר לחסוך אנרגיה, זמן, ריצות ומאמץ, שלא לדבר על בירוקרטיה וטופסולוגיה שהם שווי ערך לשעות עבודה ולערך שעה שלכם.

בכלל, התחום של שירותים בחינם כבר מזמן עבר את שלב הגרילה והפעילות המחתרתית ונמצא עכשיו בלב ליבו של הקונצנזוס, הרי, מה הייתה מטרת האינטרנט מלכתחילה? מדיה חופשית, העברת אינפורמציה, ידע ומידע בין אדם לאדם ללא מעורבות וללא צנזורה מגבילה ומפקחת, וניתן לומר כי עולמות התוכן, הנפתחים כיום לציבור ולקהל, הם חזרה לבסיס, חזרה לאותם עקרונות עליהם הושתתה הרשת ומהם שאבה את עוצמתה ואת כוחה.

אספקת שירותים חינם, גם עבור אלו המעניקים אותם, היא חיובית וטובה לשיווק עצמי ועסקי. עצם העובדה שהמוצר או השירות מוצע לקהל ללא תשלום וללא עלות, כבר יוצרת מצב של הגעה והצטרפות, אפילו אם יתברר כי מדובר על מצג שווא ועל לידים לא אמיתיים, בסופו של דבר מדובר על עקרון המסה שבו ככל שיותר אנשים ייחשפו, כך אחוזים גדולים יותר מהם יצטרפו ויהפכו לתומכים, ללקוחות ולממליצים. חשוב לזכור, עם זאת, כי גם הענקת שירות בחינם עדיין מהווה הענקת שירות, והלקוח מצפה לרמת איכות מסוימת, מי שיידע לשלב את ההענקה עם השירות ועם המוצר האיכותי, יזכה להצלחה ולשגשוג.