הנצפים ביותר

שירותיו של עו”ד נדל”ן

עסקאות נדל”ן נפוצות מאוד בקרב המגזר הפרטי והעסקי ומושקעים בהם סכומי כסף גדולים מאוד. מרבית האנשים לא מודעים לכל הפרטים הנוגעים לעסקאות נדל”ן ולעיתים הם עשויים לפספס זכויות ואף להפסיד סכומי כסף גבוהים.

על מנת להימנע ממצבים כאלה, יש לקחת עו”ד נדל”ן, על מנת שייצג את הלקוח בצורה מקצועית ואמינה בעסקאות נדל”ן. עו”ד נדל”ן מודע ויודע לבדוק את כל הפרטים הנדרשים, על מנת שעסקת הנדל”ן תהיה משתלמת ורווחית עבור אותו הלקוח.

עו”ד נדל”ן ייצג את הלקוח במגוון עסקאות נדל”ן כמו למשל, קניית מבנה, רכישת דירה, השכרת דירה ועוד. לדוגמה, כאשר מדובר על קניית מבנה, עו”ד נדל”ן יבדוק מספר פרטים, בהם, פרטים בסיסיים ותוכן הסעיפים. כך בבדיקת הפרטים הבסיסיים, עו”ד נדל”ן יבדוק את הסכום הסופי בין המוכר והקונה, מועד תשלומים, מועד כניסה למבנה ועוד. כאשר מדובר על תוכן הסעיפים, עו”ד נדל”ן יבדוק אם הסעיפים הוגנים ובעיקר האם הם כתובים באופן ברור לשני הצדדים. במידה ויש בעיה בתוכן, עו”ד נדל”ן יציע ניסוח חדש וייתן אותו לאישור שני הצדדים.

אם גם אתם ניצבים בפני עסקת נדל”ן, כדאי לשלם כמה מאות עד אלפי שקלים ולדעת שיש עו”ד נדל”ן מומחה ומקצועי שיטפל לכם בעסקת הנדל”ן בצורה הכי טובה שאפשר. אל תנסו לחסוך על שירות של עו”ד נדל”ן, היות שמוטל על הכף הון רב, שאתם עשויים להפסיד בסופו של דבר.

אם הינכם זקוקים לייעוץ לגבי עסקאות נדל”ן, תוכלו עוד היום לפנות למשרד עורכי דין צבי טהורי הנמצא בעיר רמת-גן. מעבר לכך, תוכלו גם להשאיר את פרטיכם באתר הבית של משרד עורכי דין צבי טהורי ועו”ד נדל”ן מטעם המשרד ישמח לחזור אליכם ולייעץ לכם לגבי עסקאות נדל”ן.