הנצפים ביותר

שיפוץ מטבחים – מטבחים שמנת מטבח רטרו

ישנם המון ברירות בעידן זה באדריכלות פנים, ובמיוחד בעיצוב של מטבחים, זה עניין ענק שקיימים בו המון סוגים ואפשרויות בחירה. קיימות הרבה ברירות לרכוש בימינו מטבחים: מעצבים, נגריות, חברות ויבואנים. מי מהם יהיה מתאים עבורינו? ואיזה אפשרויות יש עבורינו לרכוש מטבח רטרו? על הכל נסביר היום. נרחיב על כל אפשרות שקיימת, ונציג כמה דוגמאות על מנת שתוכלו לאסוף רעיונותמיוחדים.

מטבח רטרו בעיצוב מטבחים שמנת – הדרכה עיצובית
מטבח רטרו בסגנון של מטבחים לבנים הוא מטבח מודרני ומיוחד. בעידן זה כמובן שכל מעצב יהיה מסוגל לבצע עבורינו, אך לא כל הזמן הרמה נשמרת. החוכמה הוא להקשיב אל החוקים, וקיימים כמה חוקים שחשוב להיות מודעים אליהם. כך נניח הגוונים של מטבח רטרו מומלצים להיות מאותה משפחה, כאשר נעצב מטבח רטרו בסגנון של מטבחים שמנת קריטי שיהיו מגוון של פיגמנטים בולטים. המנורה במטבח רטרו בנוסף חייבת להיות בהירה מאופן יחסי והדבר הוא מה שנותן עבורינו את הסגנון השונה. שלב אחר שסיימנו את התאורה, ואחרי שהחלטנו לגבי הגוונים עכשיו זה העת לקבל החלטה לגבי הסקיצה שתתאים למטבח שלנו. קיימים הרבה סוגים של מבנים למטבח אולם השוני החשוב זה לגבי מטבחים פתוחים לעומת מטבחים סגורים, זה לחלוטין נושא חשוב שיש לו השפעה על בניית מטבח רטרו והוא בעל משמעות. מטבח בעיצוב סגור בעל שוני ממטבח פתוח, ומאוד יגביל את המטבח מבחינה עיצובית.

בעת עיצוב מטבח רטרו הכרחי לבחור את אקססוריז בצורה חכמה, מוצרי החשמל, הכסאות, הפירזול ווביצ”ב. כך לדוגמא: מאור חם שונה מנורות פלורסנט, כל סוג מהם יתאים בשביל מטבח אחר. מטבח רטרו הוא עיצוב פחות או יותר מודרני ובשל כך צריך להיצמד אל ההסגנון הזה. אי למטבח רטרו הוא אי מרווח שיכול לכלול פינת ישיבה גדולה.

מטבחים שמנת : היצרנים שיש כיום
מטבחים שמנת זה עיצוב מודרני, ללא ספק אפשר למצוא הרבה יצרני מטבחים שיהיו מסוגלים לספק לנו אותו, אולם מה ההבדל שבין כולם? חברה בדרך כלל מוציאה קטלוג ואנו בעלי יכולת להחליט מבין עיצובים מיוחדים אשר נמצאים שם, נגר לעומת זאת זה שונה לחלוטין, נגר מטבחים לא פחות טוב מחברה והנגר מתכנן גם כן ביחד איתנו את המטבח שאנחנו רוצים, יבואן מספק עיצוב שמעוצב ויוצר כבר ומזה אנו צריכים להחליט, ומצד שני אדריכל מטבחים כמובן עובד מול נגר ומנווט אותו לפי רצונו. זהו השוני היסודי שבין כל היצרנים.

המלצות – דוגמאות של המון מטבח רטרו
העיקרון הכי הכרחי בבניית מטבחים שמנת בסגנון מטבח רטרו הוא כמובן לברר לגבי כל הדוגמאות בכל אחד ממקומות. במקרה הזה אנו נמליץ לכם ללכת אל פורטל מטבחים. פורטל של עיצוב מטבחים זה אתר עצום ומגוון בתחום המטבחים שיש בו מגוון רחב של נגריות ששייכים אל המון חברות, מפני שכך האתר שימושי לעיתים קרובות הרבה יותר מכל קטלוג של כל יצרן. אופציה מעניינת זה בנוסף לבדוק באינסטגרם, בעידן הזה זה נהיה מאוד מקובל וזה מועיל. אפשרות חדשה שנהייתה נפוצה היא למצוא אפליקציות לסלולארי וכמובן תוכנות עיצוב מטבחים. כך כמו תוכנת ההדמייה ששייכת לאיקאה, התוכנה נותנת הרבה אופציות להדמייה שיוכלו לעזור לכולנו כשאנחנו מעוניינים לבחור את עיצוב המטבח שיהיה לנו ולהסתכל על מטבחים שמנת או מטבח רטרו שיוכלו להתאים בשבילנו.