הנצפים ביותר

שיפוץ הדירה: מטבחים קטנים – אל מה לשים לב

בעידן זה חידוש מטבחים זה משהו פופולארי עד מאוד, יש מספר גדול של אופציות שנוכל לבחור. נוכל לבחור חומרים בכמה רמות איכות, וללא ספק נוכל לקחת עיצובים בכמה סגנונות עיצוב. מעצבי פנים נוטים להגיד שחידוש מטבחים קטנים הוא מעט יוצא דופן ושונה מהמון סגנונות רגילים. מטבחים קטנים מעוצבים באופן שונה ובדרך כלל הם גם באיכות גבוהה שכן זה סגנון עיצוב מאוד בולט וכן מעניק אופי מרשים.

מטבחים קטנים – אפשר במחיר זול
גם עיצוב של מטבחים קטנים יש אפשרות לעשות בעלות זולה. במקום לצלצל לחברת מטבחים מובילה אנו נצלצל לנגרייה קטנה. את ההשראה למבנה נאסוף מקולקציה של חברה גדולה שניבחר. יש אפשרות להציב תאורה של נורות חמות, קלאפה עם הדפס, אי למטבח המכיל כיסאות בר וכו’. טיפ נוסף שיש אפשרות לבצע זה לשכפל עיצוב שחיבבנו מתוך קטלוג של חברת מטבחים מובילה. כאשר נבצע שיפוץ מטבחים קטנים הכרחי להתייחס לגוונים שנחליט, במיוחד מומלץ לבחור פיגמנטים מתאימים, הרבה גוונים ישבור את ייחודיות, מטבחים קטנים בנויים עם לכל היותר 4 גוונים. איך באמת נצמצם בעלויות? נבדוק מחירים בקרב מגוון רחב של מקומות, לבסוף נשים לב שיש הבדל גדול של אלפי.

אילו דברים קריטיים רק בחידוש מטבחים
בעת ביצוע חידוש של מטבח מומלץ לשים לב לכמה אלמנטים, בין היתר סוג העץ, איכות השיש, פירזול ועוד. למשל הרכבה אשר איננה איכותית של משטח העבודה יכולה לגרום לשבירתו מכל זעזוע קטן או עקב הכבדה במשקל. ארונות מטבח הבנוי מסנדביץ הוא מוצלח ולמרות זאת מומלץ בכל זאת לבצע בדיקה על טיב הסנדוויץ’ וכן את איכות הפלס של הסנדוויץ’ וכמובן סוג העץ ממנו הוא מורכב. פירזול טוב בעל אפשרות למנף בשבילנו נפח אחסון בארונות, וללא ספק להיות קל לשימוש עבור המשפחה לאורך זמן.

עיצוב של מטבחים קטנים
עיצוב זה עניין מאוד פרסונאלי. כל אדם נמשך אל אלמנט שונה, בגלל זה בלתי אפשרי לכתוב טיפים. עצה הכי אפקטיבית זה לערוך מבדק אצל חברות ולקבל דברים מעניינים. ולמרות זאת, אפשר למצוא דברים בסיסיים בבבנייה של מטבחים קטנים. כך למשל לעצב לא בהרבה צבעים. נושא אחר זהו משטח העבודה, שיש קוריאן מסוגל להעניק במטבח אלמנט עיצובי ייחודי. חלקן החיצוני של ארונות המטבח גם קריטי, יש אופציה לקחת לנו המון סוגים פופולאריים: עיצובי עץ, צבע מודרני, פורמייקה וכו’. עץ יתן מראה ביתית יותר בהשוואה אל ארונות מטבח הייגלוס. מטבחים קטנים ב-שלוש שנים שחלפו נהיו יותר פופולאריים, אלה עיצובים ייחודיים וטובים מספקים הרגשה מיוחדת. לכו לקבל השראה בנגרייה הסמוכה לבית. אלמנט אחר שמומלץ להתעניין לגביו בעיצוב מטבחים קטנים זה האי למטבח, אי מודרני זהו לא אי של מטבחים קטנים, אצלינו הנושא יהיה מעט אחרת, מומלץ להוסיף מגירות מסד וכסאות בר.