הנצפים ביותר

שינת לילה של מנצחים על מזרון איכותי ומפנק

שינת לילה של מנצחים על מזרון איכותי ומפנק

כולנו מכירים את היקיצה הכאובה של שרירים מכווצים ותחושת עייפות של שינת לילה גרועה, עקב מזרון לא מתאים, מזרון לא תומך, שאינו בדרגת הקושי הנחוצה לנו או באיכות בנייה גרועה, כולנו יודעים מה התוצאות שבשינה ויקיצה כזו על יומנו שאחרי, כיצד אנו נעים בחוסר רצון שנובע מעיפות וכאב גוף ומחמצים את יומנו, לכן כדאי מאד שכשאנו באים לבחור מזרו נבצע זאת ביסודיות שמלווה קניית אוטו פרטי, נקח את המזרון לשית נסיון של כמה לילות כמו שלוקחים מכונית לקנייה אפשרית לנסיעת נסיון, נבדוק מה החברה, מהי טכנולוגיית הייצור, מהי האחריות, ונברר פרטים מרובים עם המוכרים, וברשת כפי שלוקחים את המכונית לקנייה לשמאי או מכונאי. כדאי מאד שנבחר את המזרון הנכון לאחר שהכרנו מה הצרכים שלנו, האם זהו מזרון יחיד או מזרון זוגי? האם בן או בת הזוג נעים הרבה בלילה? האם זהו מזרון למתבגרים? באיזה גודל הוא דרוש לנו וכו”. פרמטרים רבים הם הנוחות מדרגת הקושי ורמת התקינה של המזרון לפי תווי התקן השונים, האחריות והשם.

מזרונים שונים- מזרוני ויסקו לטקס ועוד

ישנם מספר סוגי מזרונים נפוצים אותם ניתן לבדוק בשווקים, ישנה משפחת מזרוני לטקס, מזרוני ויסקו וכן מזרוני הקפיצים. מזרון הקפיצים, משפחה זו נפוצה מאד ומגוונת היא משתנה בטכנלוגיית הקפיץ, באיכות המזרון המדדת בצפיפות הקפיצים, באופן שבו הקפיצים מורכבים על התבנית אם בצורה הנפוצה והיותר זולה של קפיצים משולבים, אם בצורה של קפיצים המבודדים זה מזה בכיס יעודי, מזרון הקפיצים משמש היום במזרוני איכות אף מהרמה הגבוהה ביותר. משפחת מזרון נפוצה נוספת היא מזרון לאטקס, מזרון זה שחומריו מעץ הגומי נותן דרגת קושי קשיחה ומחזיק מעמד לאורך שנים מבלי לאבד את האפקטיביות שלו, הוא נחשב לאופציה יוקרתית עם תגמול אפקטבי, לעיתים משכים לו גם גומי אוויר כדי לתת לו מגע משכך ורכך יותר, לכן ניתן למצוא גם אותו בדרגות קושי שונות. מזרון נוסף הוא מזרון הפוליאוריטן הוותיק, זהו מזרון ספוג שכיום מועדף פחות בשל חוסר התחרותיות של הנוחיות שהוא מספק  ביחס לאלטרנטיבות האחרות בשוק.

מזרון דור החלל

מזרן איכות נוסף הוא הוויקו ג’ל, מזרון זה אשר חומר נוצרו בבית סוכנות החלל האמריקאית, מבטיח הלימה מדיקת בתמיכת הגוף, החומר ממנו הוא עשוי מגיב לאיזורי המגע עם הגוף לפי הלחץ שהם מפעילים עלו ומתפשט ליצירת חווית תמיכה מושלמת.