הנצפים ביותר

שינוע והפצה- מה חשוב לקחת בחשבון?

שינוע והפצה- מה חשוב לקחת בחשבון?

שינוע והפצה הם שירותים שנועדו לשמש מגזרים עסקיים שונים שבמסגרת עבודת זקוקים להעביר על בסיס שוטף וקבוע חפצים ממקום למקום וגם להפיץ את המוצר שהם מספקים. שלא כמו שירותי הובלות רגילים שבהם אנו מתקשרים עם חברה לטובת ביצוע פרויקט חד פעמי כמו מעבר דירה או מעבר משרד, שינוע והפצה נעשים על בסיס קבוע ולכן הם דורשים מאתנו לבחור חברה מקצועית שניתן יהיה לעבוד עמה על בסיס קבוע. חברת שינוע והפצה הן חברות שמתמחות בביצוע משלוחים במהירות וביעילות.

ציוד מתקדם

חברות שינוע חייבות להיות אמינות מפני שהם באות עם המוצר שלנו במגע יומיומי. עלינו לוודא כי אותה חברה משתמשת בציוד מתקדם לרבות משאיות הובלה חדשות שמתאימות לשאת את המוצר שלנו. אם מדובר על אוכל למשל חשוב לוודא כי ברשות החברה משאיות קירור שעומדות בכל התקנים המחמירים. מעבר לכך עלינו לוודא כי ברשות החברה מספר גדול של ציי רכב שיכולים לתת מענה במקרה שארעה תקלה. הלקוח שלכם לא יוכל לקבל איחור בהגעת התכולה רק מפני שלנהג המשאית אירע תקר בגלגל.

אמינות

אמינות היא תמיד דבר חשוב בכל מקצוע ואצל כל נותן שירותים, אולם כאשר אנו מדברים על שינוע והפצה עלינו לוודא כי הפקדנו את התכולה ואת המוצרים שלנו בידי חברה אמינה. חשוב לחתום הסכם עבודה מסודר שבו נכתבים כל כללי ההתקשרות לרבות עלויות, הגבלות וחובות של שני הצדדים. יש לוודא כי החוזה כולל את האחריות של החברה לתכולה וכי רשומים בו גם סעיפי הפיצוי ותחומי האחריות. מדיניות מסודרת מבטיחה כי הציוד שלכם נמצא בידיים טובות וכי יש לכם על מי לסמוך.

ההסכם

זכרו שההסכם עם חברת השינוע וההפצה הוא הסכם ארוך טווח שאמור לבסס יחסי עבודה קבועים. נסו לכלול בו את כל הסעיפים הרלוונטיים ועשו הכל כדי לוודא שהכל ברור מראש. הקפידו לכלול בו סעיפים ברורים שמגדירים מתי ניתן לסיים את ההתקשרות ובאיזו התראה, כך שבכל מצב שתוכלו לצאת מההסכם אם השירות יהיה לא לשביעות רצונכם או מכל סיבה אחרת.