הנצפים ביותר

שיווק באינטרנט כשיווק הכרחי בחברה

כל חברה משקיעה בתהליך השיווק שלה אחוז מסוים מן התקציב החודשי. באופן אידיאלי, על פי כל הסטטיסטיקות מומלץ להשקיע כ- 60%-70% מסכום התקציב החודשי במהלכים ופעילויות שיווקיות. אך כיוון שרוב מנהלי החברות עסוקים בעבודה השוטפת, קיימת נטייה להזניח את נושא השיווק והשקעת התקציב במחלקות אחרות בחברה. במקרים בהם בכל זאת החליטה החברה להשקיע בשיווק, היא אינה תמיד מודעת לחשיבותו של שיווק באינטרנט כחלק אינטגרלי ומהותי במערך השיווק שלה. במאמר זה נסביר מדוע שיווק באינטרנט הינו חשוב כל כך ומדוע במקרים מסוימים יש להשקיע בו יותר מאשר שיווק בערוצים אחרים כגון עיתונות, טלוויזיה וכדומה.

כמות חשיפה

לכל ערוץ פרסומי קיימת חשיפה שונה על פי מספר האנשים המשתמשים בו. למשל, 50,000 איש המאזינים לתחנת רדיו מסוימת, 80,000 מנויים לעיתון ידוע וכדומה. אולם בניגוד אליהם, פרסום ברשת האינטרנט מהווה פוטנציאל חשיפה למיליוני גולשים ולמעשה לכל מי שנכנס לרשת.

חשיבות מיקוד קהל היעד

אמנם כמות החשיפה הינה גדולה לאין שיעור באינטרנט אולם אין די בכך. זאת כיוון שעליכם להגיע לקהל היעד שלכם באופן ספציפי. הדרך הטובה ביותר הינה על ידי ביצוע קידום בגוגל. קיימות מספר דרכים לביצוע קידום זה אשר מטרתו בסופו של דבר לגרום לכם לקבלת יותר פניות ולהרוויח יותר כסף. בדקו את האפשרויות מול איש מקצוע והחליטו מהו הקידום המתאים לכם ביותר.

חשיפה קבועה

כל תהליך פרסומי או שיווקי אשר תבצעו בערוץ פרסום זה או אחר יסתיים בשלב מסוים. מאגר המודעות שרכשתם בעיתון ייגמר, הפרסומת שלכם בטלוויזיה וברדיו תסתיים וכו’. במהרה תגלו כי בניית אתרי אינטרנט וביצוע מהלכי שיווק באתרים שלכם יהיו היעילים ביותר כיוון שהם יישארו לעד אלא אם כן תבחרו להסירם.

לסיכום, ניתן לראות כי שיווק באינטרנט על כל גווניו הינו מהלך שיווקי הכרחי בכל חברה, גדולה כקטנה. חשוב לזכור כי על אף שהתכנים אינם נמחקים , יש לעדכן באופן קבוע את האתרים שלכם ולהוסיף מאמרים וחומרים מעניינים באופן קבוע על מנת להישאר עדכניים וחדשניים.