הנצפים ביותר

שחיקה באמבטיה – שאל אינסטלטור מקצועי

עבור אנשים רבים, האמבטיות משחקות תפקיד משמעותי בחייהם. מלבלות בערבים השקטים שרויים באמבט של בועות עם ספר טוב, צפייה בילדים המשחקים בצעצועים במהלך הרחצה היומית שלהם, האמבטיה שלך היא חלק חשוב בבית שלך. במשך הזמן משטח האמבטיה מתחיל להתדרדר, שהסתייע מברז דולף, קיבל גיבוי מהניקוז הסתום, וגם אם יש לך בדיקות רגילות של שירותי אינסטלציה, ייתכן שתגיע לנקודה שבה אתה צריך לשקול את התחדשות האמבטיה.

סוג של סיום

הסוג של האמבטיה שיש לך יקבע אם אתה יכול לכסות מחדש את האמבטיה או לא. אם היא עשויה מקליפת פיברגלס, רוב הסיכויים שזה יהיה יותר קל ויותר זול פשוט להחליף את האמבטיה עם אחד חדש. אם זה אמבטיית פורצלן עתיקה, לעומת זאת, ליטוש הוא רעיון טוב. שירות האינסטלציה שלך יוכל לתת לך רעיון טוב על האפשרות הטובה ביותר עבור הסוג של האמבטיה שלך.

בדוק קודם

לפני שתוכל להתחיל לעבוד על האמבטיה, אתה צריך לוודא שהיא נקייה לחלוטין. זהו גם זמן טוב לבדוק את כל חיבורי הצנרת הגלוי שלך ולתקן או להחליף את כל הברזים הדולפים, צינורות שבורים או ביוב סתום. קבע פגישה עם אינסטלטור מומחה כדי שיבוא לעשות בדיקה יסודית ויתן לך הצעת מחיר לביצוע כל התיקונים שאתה צריך.

הכנת האמבטיה

ראשית, לקרצף את פני השטח של האמבטיה ביסודיות באמצעות תמיסת הניקוי הרגילה שלך. יש לשטוף בזהירות כדי להסיר את כל העקבות של חומר הניקוי והייבוש במגבת ישנה., הורד למטה את כל פני השטח של האמבטיה באמצעות נייר זכוכית 120, תוך תשומת לב מיוחדת לקצוות, כתמים הנגרמים על ידי ברזים דולפים ואזורים חלודים או דהויים. זה לא רק לגרום לחספוס המשטח ולגימור החדש לדבוק בקלות רבה יותר, אלא גם מאפשר להיפטר מהשרידים האחרונים של תמיסת הניקוי. שאב את האבק מהמלטש שיוצא מהאמבטיה, כדי למנוע מזה לגרום לניקוז סתום וכתוצאה מכך יהיה צורך להתקשר לשירותי אינסטלציה. לאחר מכן לשטוף את האמבטיה במים חמים ולהשאיר אותה לכמה שעות לייבוש מלא. למלא את כל השקעים, סדקים או שריטות עם מילוי אפוקסי, שבו אתה יכול להחליק בספוג לח למבט נוסף. לבסוף, לשים סרט דביק על השורה הראשונה של האריחים המקיפים את האמבטיה כדי להימנע מצביעתם במקרה. אם אינכם יכולים לבצע את השלבים הללו רצוי מאוד לחפש אדם שמומחה בעניין שיפוץ אמבטיות ומבצע את העבודה במקצוענות.

הוספת המשטח

ערבב צבע אפוקסי או מוצר התחדשות האמבטיה שבחרת להכין וליישם אותו. לצייר אותו על דפנות האמבט, הפינות וסביב הברזים באמצעות מכחול. להחיל אותו על החלקים הרחבים יותר של הצדדים והרצפה של האמבטיה, עבוד בכיוון אחד בלבד תוך שימוש במשיכות קלות וכיסוי דק. לאפשר לו להתייבש במשך תקופת זמן המומלצת, ואחריו פעם שנייה, ואולי שכבה דקה שלישית. ברגע שהשכבה הסופית התייבשה, להוסיף זיגוג או גימור UV אם אתה רוצה משטח מבריק וקשה. כמו כן זהו שלב סופי שצריך להתבצע באומנות לא מבוטלת. לא כל השרברבים יודעים לבצע איתור נזילות מים וגם שיפוץ אמבטיות אך חיפוש איש מקצוע שכזה בהחלט אפשרי ומועיל גם כן למערכת האינסטלציה שלכם.

אמבטיה מחודשת יכולה להפוך חדר האמבטיה שלך ולהביא לך הנאה במשך שנים רבות. אל תתן לאמבטיה מוכתמת, ברז דולף או ניקוז סתום לקלקל את זמן האמבטיה למשפחה שלך. אם אתה לא מרגיש נוח במיוחד להתעסק עם האמבטיה בעצמך,נסה לדבר עם אנשי שירות האינסטלציה שלך כדי לדון באפשרויות לחידוש האמבטיה שלך ופתרון בעיות הצנרת האחרות שלך. צור קשר עם האינסטלטור המקומי שלך לייעוץ חינם והערכה על סוג העזרה שאתה צריך.