הנצפים ביותר

שומרים על כושר, בבית

כל הזמן אומרים לנו כי הדרך הכי טובה להוריד במשקל, לשמור על משקל תקין ולשמור על בריאות טובה היא על ידי ביצוע של פעילות ספורטיבית בתדירות גבוהה ככל הניתן, אם אפשר אילו מידי יום ביומו. אז אתם רואים את כל האנשים שיוצאים בבוקר או בערב אל ההליכה היומית שלהם, אבל אתם לגמרי לא יכולים לצאת אל הליכה בשעות המוקדמות כי אלה הן השעות שבהן מתעוררים הקטנטנים ואתם מסייעים לפרטנר לסדר את כל הנדרש לקראת יציאה אל עבר הגנים והעבודה. גם בשעות הערב המאוחרות אחרי שהילדים כבר נרדמו אתם לא ממש ששים אל עבר דלת הכניסה עם בגדי ספורט מכיוון שחזרתם מאוחר מן העבודה בשל הפקקים ואתם מאוד עייפים לאחר כל ההכנות של הילדים לקראת השינה. מה עושים?

 

זה לא הזמן לוותר על הדבר שיכול להחדיר בכם הרבה יותר אנרגיה ממה שקיים כעת ולהחזיר אתכם אל המסלול של ירידה במשקל והגדלת מסת השריר שהייתה יותר בולטת טרם כניסת הילדים אל החיים שלכם. אם אתם מסוג האנשים שצריכים עוד אנשים כדי להתעמל אז חפשו אחר מסגרת שיכולה לספק לכם את זה בצורה טובה, אם אתם אוהבים להתעמל במיזוג אוויר ולבד, אז רכשו הליכון כושר שאינו מצריך השקעה גדולה ואף לא מקום אחסון גדול והתחילו ליצור ימים קבועים עבור פעילות ספורטיבית חשובה.

 

מכשיר מסוג הליכון מאפשר לצאת אל צעדה קצרה או ארוכה, לעבוד עם תוכניות שמובנות המערכת הממוחשבת ואפילו להחליט לבד מתי אתם כבר מוכנים אל ריצה אל עבר מרחקים גדולים יותר ובמהירות גדולה יותר. מה שחשוב ליישם הוא מתיחות טרם עלייה על הליכון כושר ותחילת עבודה במאמץ נמוך על מנת שלא לפגוע בפרקי הירכיים וליצור שברי מאמץ עוד בשלבים המכריעים הראשונים של הסתגלות אל עבודה פיזית כזו.