הנצפים ביותר

שומרים על התכשיטים

תכשיטים הם דבר שבו מבצעים השקעה כספית נדיבה כאשר המחיר רק הולך ומטפס ככל שיהיה מדובר בחברה עם יוקרה ובתכשיטים אשר עשויים מן החומרים הכי מובחרים שקיימים נכון להיום בתחום התכשיטים. זה לא מספיק לדעת לבחור את התכשיט אשר עונה בדיוק אל הצרכים האישיים של כל אדם מבחינת עיצוב ועלות, אלא גם לדעת כיצד יש לשמור עליהם מכל פגע מפני שלמרות היותם עשויים מחומרים בעלי עמידות גבוהה, עדיין אין זה אומר כי לא צריכים לדעת כיצד יש לטפל בהם על מנת להאריך את המראה המבריק שלהם לאורך זמן. מה עושים כאשר מדובר בתכשיטים העשויים מכסף? במקרה כזה צריכים לדעת כיצד יש לבצע ניקוי תכשיטי כסף כראוי.

 

טיפים לשמירה על תכשיטים עשויים כסף

להפריד – כמעט לכל אישה ישנם כמה סוגים של תכשיטים אשר עשויים גם מזהב וגם מכסף סטרלינג, מה עושים על מנת שכל אחד מאלה ימשיך להתקיים בצורה טובה ללא גרימה של נזק לתכשיט אהוב? פשוט מפרידים בין כל התכשיטים על ידי שמירה של כל אחד מהם בקופסא הייעודית שלו.

להימנע – תכשיטים אשר עשויים מכסף טהור 925 הם כאלה שיכולים להינזק במידה ולא שומרים עליהם הרחק מגורמים שמשפיעים על הצבע המבריק והכסוף שלהם. מה יכול להרוס? חשיפה אל בשום, הכלור שבמים בבריכה, המלח במים בים וחומרי ניקיון שונים שגם הם עשירים במוצרים כימיים שלא עושים טוב לתכשיטי כסף.

לנקות – באופן כללי ניקוי של תכשיטי כסף יכול להיות על ידי שטיפה במים נקיים וייבוש עם מטלית רכה ללא שפשופים חזקים. מעבר לכך ניתן לפנות אל חנות התכשיטים על מנת ששם יבצעו פעולת ניקיון הרבה יותר מקצועית עם חומרים שיש ברשותם בדיוק למטרה זו.