הנצפים ביותר

שומרים על גוף בריא

תזונה היא דבר חשוב. לא רק על מנת להרגיש טוב ולהיראות הכי יפים ורזים שאפשר. למעשה, ישנם אנשים מאוד רזים שהם אינם בריאים כלל וכלל, ולעומתם אנשים מלאים שהם הכי מלאים בבריאות מעוררת קנאה. הכל מתחיל ומסתיים בתזונה היומית, כאשר לא סתם ישנם מאכלים שזמינים לאדם בתקופות השונות של עונות השנה, כל מאכל שכזה מספק את ההגנה שלה זקוק הגוף בכל תקופה, ויש לשים לב תשומת לב יתרה כי מזינים את הגוף בכל אבות המזון עם הכמות היומית המומלצת של כל רכיב ורכיב.

אחד מאותם רכיבים הוא אבץ שידוע גם בשם קלציום, ואותו חשוב מאוד לצרוך בצורה יומיומית גם כן. לא יודעים למה? קראו הלאה.

 

למה זה חשוב

  • שיער בריא – לא מבינים למה השיער נראה פשוט דליל וישנה נשירת שיער מוגברת שאינה מפסיקה? כדאי מאוד להתחיל ולבדוק את התזונה כי בהחלט יכול להיות שהגוף לא מקבל את מנת האבץ שלה הוא זקוק על מנת לייצר קרקפת מלאה בשיער חזק ובריא.
  • מערכת חיסונית חזקה – מועדים למחלות פעם אחר פעם? אין דבר כזה אנשים יותר חלשים מאשר אחרים, פשוט צריכים לוודא כי מערכת החיסון מקבלת את כל מה שהיא צריכה על מנת להגן על הגוף מפני חולי בכל שלב, ובכל עונה. יש לאזן את הרכיבים שנכנסים אל הגוף ואז תהיה תחושה ניכרת של חוזק שמגיעה מכל אבות המזון החשובים, וגם אבץ ביניהם.
  • החלמה מהירה מפצעים – לא כל מי שסובל מפציעה צריך להאשים את הגיל בכך שההחלמה ממנה היא ארוכה. פצעים יכולים להחלים במהירות גם אם לא מדובר בגילאי הילדות. פשוט דואגים להכנסת האבץ לתזונה הקבועה ובכך נסתיים העניין של המתנה אינסופית שפצע יחלים כבר.