הנצפים ביותר

שומרים על בית נקי

כל מי שגר בבית יודע עד כמה זה לא פשוט לשמור על הסביבה שבה אנו חיים נקייה מחיידקים. אם היינו רואים בעין בלתי מזוינת את כמות החיידקים שמתרוצצת לנו בשירותים, במטבח, על כל מיני רהיטים ועל הגוף שלנו היינו נכנסים לחרדות והיסטריה שאין כדוגמתה אולי בשל סיבה זו אלוהים ברא את החיידקים הללו בצורה שאי אפשר לראות אותם, בכל מקרה טוב שכך.

אבל, זה שלא רואים את החיידקים ממש לא אומר כי הם לא שם, ולכן יש להקפיד של שגרת ניקיון קבועה שתשמור על הבית כולו נקי בצורה שתשמור על כל הבית נקי ועל כל הדיירים נקיים מחיידקים שיכולים להביא לחוליים רבים ומגוונים על ידי הצטיידות בכל הסוגים הנדרשים של חומרי ניקוי איכותיים.

אלו חומרים חייבים שיהיו בכל בית

נכון, יש את קרדית האבק ואותה מנקים בצורה די מוצלחת כל מיני שואבים רובוטיים, שאגב מסייעים בצורה מושלמת לשאוב את כל הלכלוך הזה שגורם לנו פעמים רבות לפתח אלרגיה ולהתעטש ללא הפסקה, אז אם יש לכם חיות פרוותיות בבית ולא מעט הצטברות של אבק באזור בו אתם גרים שמרו על סטנדרט שאיבה קבוע.

מלבד זאת, חייבים לשמור על אזור השירותים נקי ומצוחצח מכיוון ששם אנו גם עושים צרכים וגם מתקלחים ומתנקים, האפשרות למצבור חיידקים שמשגשג לו במהירות היא גבוהה ולכן יש לנקות על בסיס שבועי או דו שבועי את כל אחד מאלה. כל יתר המקומות כמו רצפות, חלונות, רהיטים ואזורי הכנת אוכל צריכים להיות נקיים אף הם. חשוב לדעת למצוא חומרי ניקוי שמסייעים לעשות את העבודה בצורה מושלמת ולכן יש לברור את אלה שמנקים בצורה שגם מחטא וכאלה שיותר נועדו להשאיר ריח של ניקיון.