הנצפים ביותר

שולחן פינג פונג חוץ

שולחן פינג פונג חוץ מאפשר לכם לשחק בגינה של הבית, על גג הבית או במרפסת פתוחה.

שולחן פינג פונג חוץ עמיד בפני שמש וגם גשמים. מזג האוויר בישראל מאפשר לכם לשחק על שולחן של פינג פונג חוץ במרבית ימות השנה.

 

מעט על משחק הפינג פונג

פינג פונג הוא משחק מאוד מהיר אשר דורש מהשחקנים בו כושר גופני וגם שעות רבות של אימונים על מנת להגיע אל רמת משחק שהיא גבוהה.

הכדור הוא קטן וקל משקל (משקלו הוא 2.7 גרם). הכדור חלול וקוטרו 40 מ”מ כאשר עד לשנת 2,000 קוטרו של הכדור היה קטן אף יותר (רק 38 מ”מ). אורכו של שולחן פינג פונג חוץ הוא 2.74 מטר, רוחבו הוא1.525 מטר וגובהו הוא 76 ס”מ.

השחקנים משתמשים במחבטי פינג פונג שעשויים מעץ ומכוסים בגומי כאשר צד אחד של המחבט הוא בעל צבע שחור וצדו השני הוא בעל צבע אדום.

מקורו של משחק הפינג פונג (שנקרא גם בשם טניס שולחן), הוא באנגליה בתקופה של סוף המאה ה- 19, המשחק התחיל כמעין חיקוי של משחק הטניס בסביבה שהיא ביתית.

כאשר שורה של ספרים שימשה כרשת, הכדור היה פקק של בקבוק של שמפניה וקופסאות ששמשו במקור לשם אחסון של טבק שימשו בתפקיד המחבטים.

במהלך הזמן בעקבות עלייה בביקושים למשחק התפתחו אביזרי המשחק שמוכרים לנו היום.

משחק הפינג פונג הפך לספורט אולימפי באולימפיאדת סיאול שנערכה בקוריאה הדרומית בשנת 1988.

סיכום

לסיכום הנושא, כדאי לרכוש שולחן פינג פונג חוץ על אף העובדה שמחירו הוא מעט יקר יותר ממחיר שולחן פינג פונג פנים, זאת בשל העובדה שבמקום לתפוס מקום בתוך הבית שולחן של פינג פונג חוץ מאפשר לכם להציבו בגינה, במרפסת פתוחה וגם על גג הבית. שולחן של פינג פונג חוץ עשוי מחומרים שחסינים בפני קרינת השמש ורטיבות ולכן הוא יכול לשמש אתכם שנים רבות ללא חשש שיפגע ממזג האוויר שבחוץ.

כשקונים שולחן פינג פונג מקבלים גם רשת, שני מחבטים ומספר כדורים.

בדרך כלל לשולחן של פינג פונג חוץ יש פלטות שנצבעו בתנור על מנת למנוע סינוור מאור השמש שבחוץ.

וגם אפשרות לקיפול השולחן לאימון עצמי של שחקן יחיד.

בשולחנות היקרים יש גם שמונה גלגלים חזקים מגומי (עם מעצורים) אשר מאפשרים לנייד את שולחן הפינג פונג ביתר קלות.

שולחן של פינג פונג חוץ מאפשר לכם לשחק בגינה בדומה למשחקי חוץ אחרים שניתן להציב מתקנים שלהם בגינת הבית כמו למשל טרמפולינות, כדורסל ועוד.