הנצפים ביותר

שואב אבק רובוטי- הדרך הקלה והנוחה ביותר לניקוי השטיחים שלכם

שואב אבק רובוטי- הדרך הקלה והנוחה ביותר לניקוי השטיחים שלכם.

שואב אבק רובוטי מיועד לניקוי כל סוגי השטיחים: שטיחים מקיר לקיר בעלי שיער צפוף, שטיחים משרדיים, שטיחים עבים, שטחי שאגי, שטיחונים ומרבדים. בין אם מדובר בשטיח במשרד ובין אם מדובר בשטיח בבית שלכם, שטיחים נוטים לצבור חול, אבק ולכלכוך ודורשים ניקוי ופעולת שואב אבק באופן שוטף ושגרתי. ניקוי תדיר באמצעות שואב אבק לא רק שומר על השטיח שלכם נקי אלא גם משווה לו מראה מטופח, מדגיש את צבעיו ואת הברק שלהם.

אם יש לכם שטיחונים או מרבדים אתם בוודאי נוהגים לנער אותם מחוץ לבית, או להבריש אותם בעזרת מברשות יד או שואב אבק ידני (אם עדיין יש לכם כזה…). שואב אבק רובוטי בא להקל עליכם. אין צורך להתכופף, להרים או לנער את השטיחון מחוץ לחלון, ובוודאי שאין מקום להברשה ידנית או ניקוי באמצעות שואב אבק ידני במאה העשרים ואחת. שואב אבק רובוטי מנקה עבורכם את השטיחונים, ואתם אפילו לא צריכים  להיות בבית בזמן שהוא עובד בשבילכם.

אז מה עושים?

מתכנתים אותו בהתאם לצרכים ולדרישות שלכם. שואב אבק רובוטי בנוי באופן כזה שניתן לתכנת אותו בקלות רבה ולהגדיר לו מראש את שטח העבודה שלו. במובן זה יש לו קיר וריטואלי אותו אתם מציבים עבורו, שקובע עד לאן מותר לא להגיע ואיזה אזור הוא מחוץ לתחום. מנגנון תכנות זה הוא קל מאוד לשימוש כך שגם אם אתם מבוגרים או חוששים מטכנולוגיה מפותחת, אין לכם מה לדאוג. באמת שכל אחד יכול. שואב אבק רובוטי מיועד לעבוד באופן עצמאי לאחר קבלת ההגדרות וההנחיות שלכם. זהו שואב אבק בעל קוטר של 32 ס”מ שמאפשר לו להגיע גם לפינות ולמקומות בעלי נגישות נמוכה. כמו כן, יש לו גלגלי סיליקון המאפשרים לו לנוע בחופשיות ממשטח למשטח, משטיח לרצפה, משטיחון לפרקט, לשאוב את כל האבק והלכלוך לתוך מיכל האיסוף שלו, ולא להזיק בפעולת השאיבה לשטיח או למרצפות.

מה עוד כדאי לדעת על שואב אבק רובוטי?

שואב אבק זה הוא כמובן נטען וניתן להשתמש בו על בסיס יומיומי. מה אכפת לכם שיהיה לכם בית נקי אם אתם לא צריכים להתאמץ בשביל זה? כמו כן, יש לו חיישנים המאפשרים לו לזהות מכשולים כמו חפצים או מדרגות. בנוסף, לאורך היקפו יש גומי סיליקון המגן עליו ועל הרהיטים שלכם מפני פציעות וחבלות. במובן זה, גם אם שואב אבק זה “מתחכך” ברהיט, הוא אינו גורם לשריטה או לפצע בעץ עצמו, וגם כמובן לא נחבל בעצמו/